Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 13 februarie 2011

Mâine e ziua cea "mare"

...pentru mulţi dintre îndrăgostiţi...
Yeaaah... VALENTINE.S DAY... Sărbătoare care vă dă prilejul să vă mai spuneţi încă odată câââât de mult vă iubiţi şi să vă daţi ciocolată, vă pupăciţi şi mai ştiu eu ce *nici nu.mi pasă*.
Felicitări!
Aşa... am trecut peste asta, să vedem ce mai găsesc prin memoria mea *care e cam varză* de povestit...
Aseară nu am mai rămas acasă. Am simţit nevoia să merg cu ai mei *au fost invitaţi, împreună cu sor.mea, la ziua unui băieţel care a împlinit doi anişori, Răducu*. Norocul meu a fost că Ayame şi.a păstrat cei 15 mb pentru minee :3 Şi aşa am stat pe net *Daa... nici măcar nu aveam semnal plus că mi s.a şi stins tell.ul de vreo 3 ori şi îi ia mult până se încarcă şi mă apucă nervii...*. Am avut noroc că am mers la o persoană foarte glumeaţă şi am râs o groază. Stând cel mai aproape de TV, era dat pe MTV, nu mă uitam decât acolo şi bineînţeles că în decursul a câteva ore deja multe melodii se repetau şi mă săturam. Când au mai plecat din invitaţi *noi am ajuns ultimii* a fost mai distractiv. Rămăsesem eu, mama, mama băieţelului, şi bunicele *tata şi gazda fiind la fumat*. Şi acum începe discuţia despre şcoală! Pe lângă faptul că a început mama că sunt a opta, că tre să învăţ, restul persoanelor o aprobau, eu nimic... A zis că mă stresează doar anul ăsta şi gata...
Eu: Da, da... sigur... şi apoi, într.a 12.a mă stresezi iar că tu nu.mi plăteşti facultatea... că să învăţ pentru bursă...
Mama: Ba nu... de aici te descurci... Ori intrii cu bursă ori îţi plăteşti facultatea...
Eu: CEE?! Cu ce bani?!
Mama: Vezi tu... îţi iei job...
Eu: Păi şi cât costă facultatea?
Mama: Păi dacă vrei tot la arte, mi se pare că vreo 50 de milioane...
Eu: DE UNDE SĂ FAC EU ROST DE ATÂŢIA BANI?
Mama: Păi dacă îţi găseşti undeva cu cel puţin 5 milioane pe lună, în 10 luni faci rost de bani..
Eu: Aaa... deci plăteşti tu restul...
Mama: Care restul?
Eu: Mâncare, cazare, etc...
Mama: Păi da nu stai acasă?
Eu: Dar eu vreau să fac facultatea în Bucureşti.
Mama: Păi atunci te descurci...

Şi apoi s.a schimbat subiectul. Am mai aflat cum în liceu toată clasa copia de la mama la fizică, cum a fost prinsă la teză că dădea răspunsurile colegului ei de bancă, cum a luat 1 în teză, modificat apoi în 4 şi muulte altele şi îi ziceam că ce aş mai vrea să.i fac şi eu una de.asta în liceu *tata ar exploda XD*. Mama băieţelului *Dora :x* avea bucle aseară, la fel şi o prietenă de.a lor de familie, Andreea *citez după Răducu: Dooa :x*. Şi norocul meu a fost să îmi dea şi mie bigudiurile ei cu împrumut *mâine îmi fac bucle*. Mama a început că eu nu fac nimic pentru şcoală, numai la bucle îmi e capul, că nu fac la mate şi etc, dar Dora mi.a ţinut parteaa :x Şi acum urma întrebarea: Dora, ce zodie eşti?
Este rac. Habar nu am cum ar trebui să mă înţeleg cu racii. Iri, Flee, Dora, persoane cu care mă înţeleg şi, la polul opus, Adina, Cristina, care nu mă suportă deloc... Ştiu, e o prostie să cred în horoscop dar tot mă sâcâie întrebarea asta :-?
Aşa... apoi am ajuns acasă... Am mai stat pe mess până pe la 10 jumate şi m.am culcat *mi.era foarte somn*. Voiam să pun sts "Pisica doarme şi speră să viseze frumos. Nu sunaţi că o treziţi!" Dar am lăsat aşa: "Pisica doarme şi speră să viseze frumos. Vorbim mâine!" şi văd că Ayame a luat.o în serios. Mi.a trimis sms la 12 noaptea să mă roage să.i păstrez mb XD Şi dormeam aşaaa bine şi ştiu că visam ceva frumos şi MEREU când visez ceva trebuie să mă trezesc sau să uit... De asemenea, de dimineaţă visam iar dar m.am trezit şi am uitat :(

Să vedem, melodiee...



Am ascultat.o toată dimineaţa...

Cam atât momentan...
See ya :)

P.S.: Am uitat să precizez de muşcătura din partea Andreei de vineri care a lăsat semn pe mână şi încă mă doare :-L Fericită acum?!

1 comentarii pana acum :):

Deey.Skii. spunea...

CU placere ^:)^.Da, fericita:))). Pleasee nu.mi aminti de val.s.Day :o3

Trimiteți un comentariu