Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Prima postare... 01.01.2011 :)


...prima postare pe anul ăsta... Aseară am fost plecaţi pe la nişte prieteni de familie... A fost foare frumos. S.a glumit mult, şi ce mi.a plăcut mie cel mai mult e că nu am fost ignorată :D La 12 noaptea am ieşit la artificii. Gazda arunca cu petarde şi râdea cu vecinii. Mi.a pus şi mie tata puţină şampanie în pahar, de.abea puteam s.o beau aşa c.am dat paharul peste cap şi gata! (ne le prea am cu băutura :] ). Când am intrat în casă am continuat cu râsete şi alea alea... Deja pe la 3 eram... ERAM BENGA! :)) Râdeam într.una *beată nu eram, doar obosită! :))*... Râdeam de manelişti, râdeam de glume... că nah... aveam TV, no? Pe la 4 am ajuns acasă şi direct în pat am sărit.
Abia am adormit, habar n.am de ce, şi m.am trezit pe la 8... Mi.am zis totuşi că tre să mai dorm şi am stat până pe la 11. M.am trezit oficial la 11. Am coborât din pat şi treci şi mănâncă... Mama în pat, sor.mea la PC şi tata mânca... Dup.aia, în pat şi TV... Era un film pe Prima pe care am ţinut să.l văd *chiar dacă nu îl prinsesem de la început* iar când s.a terminat am stat şi am butonat telecomanda. Am stat aşa până pe la 1, apoi cu diverse chestii până am intrat la PC şi eu. Mama deja mi.a dat prima misiune din 2011, să fac curat la birou... şi e ceva de muncă... praf, aranjat, chestii... dar fac mai târziu :)) Ahh... şi diseară suntem iar invitaţi la aceiaşi prieteni şi sper să mergem :X
Anul ăsta sunt sigură că va fi cel mai frumos de până acum *pentru că fiecare an e mai bun decât cel din urmă şi sunt sigură că ăsta va fi bestial :X*. Şi vă doresc şi vouă un an mai bun decât vă închipuiţi!
Saiko te iubeşte!
P.S.: Cum v.aţi petrecut revelionul? :)
P.P.S.: Vă place tema?

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu