Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 31 decembrie 2010

În vizită :)


Şi cred că nu apuc să mai postez de acasă aşa că vă zic la mulţi ani tuturor! Momentan sunt la naşii surorii mele, iar mai târziu mi se pare că ajung şi pe la mama la mucă. Plictiseală mare, iar când ajung acasă tre să mă apuc de curăţenie XD Revelionul... nu plec nicăieri, voi rămâne acasă cu ai mei, şi mai pe seară plecăm în vizită la nişte prieteni... Nimic special, nici nu mă aşteptam la prea multe dar la cum mă cunosc, sigur voi râde mult! Sper ca astăzi să sosească noul meu mp4... Mi s.a promis de ceva timp şi nu l.am primit :-w
Soo... Maniaca vă urează un an nou feericit, plin de împliniri şi succese! :D Sper ca anul care vine că postez mai mult şi să fac blogul ceva mai interesant ;))
Vă mulţumesc mult pentru atenţia acordată anul ăsta... Ne vedem la anul! :)

P.S.: 7470 vizualizări!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu