Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 28 decembrie 2010

Doar...

...pentru că am promis cuiva postez azi pe blog... Lipsă totală de chef şi multă greaţă. Frumos, nu? De ce? Nu ştiu... Oricum, să vedem ce am mai făcut pe ziua de azi...

Păăăi... cu sor.mea pe acasă... A venit o prietenă de.a ei, a stat până la 4. Mi.a făcut capul ATÂT (nu vedeţi,nu? :-s).
Am terminat de văzut REC. E un anime drăguţ. În descriere scrie că e dramă, ceea ce nu mi s.a prea părut... Sau nu mai ţin eu mine... :-/ Am plâns la sfârşit dar nu pentru că m.a emoţionat foarte tare, dar a fost drăguţ (aşa că nu te uita, Vero, ca să nu îmi reproşezi...). Pe My Anime List am pus toate anime.urile de la categoria Plan To Watch, am stat ieri să fac "lista". Cam atât... Pe mâine!



JBF


P.S.: Luka`s voice is so sweet :[
(4:25)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu