Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 26 decembrie 2010

Mah Lovely Day :X

Waa... singurică acasă azi... FRUMOS! :X
Sunt încă în pijamale şi îi aştept pe ai mei să mă scoată de la PC forţat. Ce am făcut azi? Am terminat de văzut WORKING!! şi mi.a fost lene să mă apuc de Bakemonogatari :3 Miku a cântat toată ziua pe aici şi slavă Domnului că nu mi.au bătut vecinii (care vecini?) la uşă. Nu prea am ce să povestesc aşa de interesant decât faza cu sucul. Cum e faza cu sucul? Păi mi.am luat nişte Frutti Fresh, am dat play, până să citească CD.ul am dat drumul la boxe... toate bune... Beau eu frumos, uit de CD, începe Miku la maxim, eu (speriată) scuip sucul pe birou (mai degrabă îl vărs). Bineînţeles că biroul este lipicios aşa că după ce postez voi merge să aduc o cârpă udă să curăţ. Şi nu se putea să nu avem victime, aşa că telefonul meu scump şi drag a cam făcut o băiţă cu aromă de piersici XD
Cam atât! Vă las cu Devil Sisters! :))
RRRRRUUUUURRRUUUU!!! :))

2 comentarii pana acum :):

Kami spunea...

Offf Doamne :))
Sucul asta...
Mi'am adus aminte cand erai la mine si te'am facut sa razi si'ai varsat (sau...in fine) sucul pe nas inapoi in pahar :))
Sau...la fel la ziua Ruxandrei...:))

Saiko Chan spunea...

Wa wa waaa... :)) Atunci, la tine a fost prima mea experienţă cu sucul :))
Îţi dai seama cât de mult iubesc eu sucul, câte amintiri plăcute am cu el! :))

Trimiteți un comentariu