Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 3 ianuarie 2011

I feel love, I feel hate... Can.t get over you... ♥


...Dap... iar mă îndrăgostesc de o melodie, mi se întâmplă foaarte des... Astăzi am rămas cu mama acasă deci am avut un program ceva mai strict :(
Ce urăsc eu cel mai mult în legătură cu muzica este că dacă îmi place un artist sau o trupă devin obedată *nu la modul superlativ gen JUSTIN BEIBER!*. Şi pur şi simplu ascult muzica respectivă din nou şi din nouu... Ahh, şi încă o chestie pe care am observat.o e că mereu caut, într.o melodie, prin versuri, ceva să mi se pară mie măcar că mi se potrivească.
Sunt ciudată şi nu o neg... Cine mă iubeşte mă acceptă aşa cum sunt, nu? ^_^
Azi aştept să vină mp4.ul. Tre să.mi pun muzică pe el, plus că o să stau mult să download.ez deoarece ori mi.am pierdut CD.urile, ori sunt zgâriate...

Ascultând muzică mi.am amintit de o chestie foarte haioasă *la momentul respectiv, cel puţin, era*. Eram astă.vară parcă, cu Ruxy în microbuz, mergeam spre Constanţa. Eu îmi ascultam liniştită muzica, când mă smuceşte Ruxy, care asculta şi ea muzică, că să tac. Eu cântam... cântam în microbuz... cu vocea mea de... de MISS PIGGY ca să citez pe cineva.

Ah... cât scriam am mai descoperit o melodie ce.mi place... Rapid, nu?
Ah... şi încă una... Şi chiar nu glumesc... Mă uimesc până şi pe mine...
Mai bine postez acum ca să nu mai găsisc încă una... trei, cinci?!


Nu întrebaţi de ce am simţit nevoia să le pun... poate doar ca să iasă postarea lungă =))
Oricum... treceţi peste dacă nu vă interesează... :D
Saiko Loves Ya!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu