Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 5 ianuarie 2011

Postare rapidă...

...pentru că tre' să ies în scurt timp... Acum abia am ieşit de pe mess şi am cerut o prelungire de 5 minute. Să vedem ce scriu:
Ziua a început bine. A fost distractiv la şcoală, plus MY MEMORIES (tricoul pe care l.am semnat acum un an, jur că.mi amintesc cum a descurs întreaga zi... şi e frumos...). La pictură mă mir că profu nu mi.a făcut atâtea observaţii :X La istorie a fost ok, la geografie am luat 5.80! WOW! Dec printre cele mai mari note... Şi aşa nu sunt eu bună la această materie deci mă simt bine când văd că celelalte note sunt mai mici ca ale mele XD Adina m.a făcut ciudată ceea ce NU e o noutate. La sport am stat mai mult pe bancă şi am început să fac crize când am ajuns în clasă şi ajunseseră ceilalţi înainte *Iri ştie de ce şi dacă zice mă supăr!!!* Apoi engleză şi acasă.
Acum stau şi mă bâţâi pe scaun sperând să termin postarea aceasta cel puţin decent :D
Deci m.am enervat azi rău că am stat destul să descarc câteva melodii şi nu a mers să le pun pe CD... Şi oricum... încă nu a venit mp4... Sper că mâine...
Eu ies... Nu ştiu câţi o să citiţi postarea, dar dacă e vreunul care aşteaptă, nu vreau să.l dezamăgesc...
Noapte bună!

Tears like rain falling down,

don't know what to do.

I remember those days,

can't get over you.

Saiko Te Iubeşte!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu