Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Aseară...


...stăteam în pat şi ascultam muzică... Cam vreo oră jumate am stat aşa... Şi am început să plâng! Deci sunt de necontrolat, sunt o plângăcioasă! Mă emoţionez repede, îmi amintesc anumite chestii, ba frumoase ba mai puţin frumoase, cert e că plâng!
Cum Flee şi Aya îmi tot repetau să ZÂMBESC, ei bine, plângeam cu zâmbetul pe buze... E un început!
Azi.noapte a fost iar o noapte de groază. Aseară, înainte de culcare mi.am luat nişte miere pentru gât... Totul bine şi frumos, până mă trezesc pe la 1 noaptea cu un gust super naşpa în gură *asta e infecţie în toată regula!*... M.am spălat pe dinţi, am băut puţină apă şi m.am culcat la loc. M.am mai trezit pe la 3 fix, iar apoi la 7, aproape 8...
Cum aseară când ascultam muzică aveam atâtea versuri în cap, m.am gândit ca la sfărşitul fiecărei postări să pun 5-6 versuri *nu e lyrics day :(*, cele care îmi sunt în cap în momentul respectiv...
Astăzi trebuie să o duc pe sor.mea la ziua unei prietene de.a ei, iar eu sunt într.o stare proastă. Noroc că pot merge acasă imediat ce am lăsat.o acolo.
Astă.iarnă am pierdut nişte lucruri foarte importante pentru mine...
Fularul... Plin de amintiri... Acum nu mai are cine să.mi ţină de cald... I miss it... I really do... PRECIOUS MEMORIES...
MP4 şi MP3... Pline cu muzica mea preferată. Şi acum stau să caut muzică şi cu greu găsesc... Aia era muzică adunată în timp! :(
Căştile... Care de asemenea îmi ţineau de cald...
Şi alte chestii care nu or să fie menţionate *God... nu vă gândiţi la prostii...*
Poate că aşa e să fie... Lucrurile învechite sunt înlocuite cu altele noi şi cele vechi părăsite, aruncate, pierdute, uitate...
Aştept să intre Flee pe mess şi cred că doarme... :-W Ea ar TREBUI să fie trează pentru MINE, şefa ei! Ahh... şi de acum dacă vrea să mă ameninţe ca să zâmbesc poate să.mi zică [,] că mă face ca pe Joker (@Batman) :))
Aşa... Acum mă doare şi mai rău gâtul, dar nu mă astâmpăr XD
Zâmbiţi!
Saiko te iubeşte...

Ahh... şi versurile...

I never ever forget your pretty eyes

And I will always believe your by my side

I never ever forget your beauty smile

I'm wishing never have pasting to the light



Cum ziceam... mă fac să plâng... Sunt o plângăcioasă, pur şi simplu!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu