Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 28 ianuarie 2011

Nu am idei de titlu...

...dar nu e nimic...
Am o stare naşpa, plus că încă sunt puţin ameţită datorită răcelii. Azi mi s.a agravat rău de tot starea gâtului, mă ustură îngrozitor!
Azi.noapte nu am dormit prea bine... M.am trezit din oră în oră, mi.era cald, măă sufocam, iar dacă mă dezveleam îngheţam imediat de frig... Urât, noroc cu tata care mi.a adus nişte apă pe la 5 *mersi tata, chiar aveam nevoie*.
Am o mâţă idioată... aşa ca mine... Astăzi a sărit şi s.a agăţat de clanţa uşii ca să.i dau drumul în casă. NO WAY! Nu are ce căuta aici...
Am terminat azi benner.ul *Photoshop hates me... nu e singurul...*. Sper să vă placă, ZÂMBIIIIIŢI! Trebuie să.mi repete şi mie cineva asta... :))
Datorită gripei am un gust oribil în gură, nici ceaiul sau laptele cu cacao nu mai sunt bune... Am încercat să mănânc şi nişte miere, e bună pentru gât. A ajutat, însă doar pe moment... Am început să.mi răresc mesele. Două pe zi, una la prânz şi una seara, mâncate cu greu...
Mama face budincă de vanilie şi abia aştept... Sper să mă pot bucura de gustul ei măcar...

Sunt frustrată... Pur şi simplu... Îmi vine să sparg ceva, să arunc ceva... Păcat că nu pot face aceste lucruri când simt nevoia. Sunt epuizată, deşi am stat cam toată ziua în pat. Abia aştept să înceapă şcoala ca să uit de probleme. Va începe un semestru nou, din păcate există părinţi sâcâitori. Măcar ei îmi amintesc de şcoală, restul e mai dureros...
Aseară mutam canalele şi am oprit pe TVR2 la Liber pe contrasens. Până acum nu m.a interesat, dar a fost ceva interesant... Erau nişte adolescenţi *că nu ştiu cum să le zic* şi comentau pe baza unui filmuleţ...
Povestea era cam aşa:

El o place pe ea. Ea îl place pe el.
Sunt împreună, se iubesc. Ea intră la facultate, el la fel...
O fostă de.a lui, plecată până în acel moment în Germania, se întoarce iar el nu.i poate rezista. Ea află de asta şi hotărăşte să.l ignore, îşi închide telefonul, el nu mai are cum să dea de ea.
Cert e că la sfârşit tipul vrea să plece în Germania iar ea este însărcinată în 3 luni cu el...

Urât...

Mai era un psiholog acolo care spunea destule chestii interesante. Cât mă uitam eu, mama a adormit. Îmi pare rău că nu am văzut mai devreme...

Aseară mi s.a terminat Nurofenul, noroc că mi.a luat mama azi altă cutie. Mă enervez când mă gândesc că o să trebuiască să mănânc iar şi eu nu am nicio poftăă... Sper să.mi treacă odată răceala şi în acelaşi timp să se mai şi încălzească afară să mă văd cu fetele... Poate vă mai faceţi şi voi timp de mine şi lăsaţi iubiţii puţin... Saiko needs love too.
Pastila cu propolis pare să.şi facă de asemenea efectul, aşa că e ok...

O să termin aici pe azi...
Saiko te iubeşte...

(Dar pe ea cine?)

3 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

yo b-)

Anonim spunea...

app sunt Flee :))

Saiko Chan spunea...

Fă, io mă aştept la altfel de comentarii de la tine :))

Trimiteți un comentariu