Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 30 ianuarie 2011

Postare de cinci minute...


...pentru că nu stau mult...
Ieri am început să mă uit la Lovely Complex *q* Comedy-romance, este foarte drăguţ. Vero, nu ţi.l recomand pentru că dup.aia te iei de mine... Pentru tine există blogul lui Geo ;;)

Aşa... azi.noapte m.am trezit odată... O SINGURĂ DATĂ! La unu... din fericire, mă simt din ce în ce mai bine... Cu gâtul destul de rău dar se însănătoşeşte şi el.
Nu ghiciţi ce face sor.mea acum... DA! CÂNTĂ LA XILOFON! :) Cântăreaţă se face XD
Abia aştept să mă refac complet să pot ieşi din casăă... mă simt sufocată.
Postare minusculă dar nu am ce face... pare rău... :o3

Saiko te iubeşte!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu