Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 21 mai 2010

In sfarsit acasa...







... dupa o nesfarsita ploaie... care inca nu s`a oprit... am ajuns si acasa #:-S Am plecat mai devreme de la scoala din cauza faptului ca mi`a fost cam rau :( Abea am reusit sa mai prind si eu putin loc la PC... Vad ca Irina si restu` s`au distrat bine fara mine [-( Oricum... ne vedem marti >:] ma razbun eu cumva ;)) Weekend`ul asta trebuie sa imi fac proiectul la chimie ~.~ "Lipide si Grasimi" parca :-? Mi`am luat materiale, acum mai trebuie putin chef si e de bine :))


Stim ca esti pe acolo pe undeva bassistule :-w... Trebuie doar sa te gasim >:] Dac`am avea cu ce sa te momim ar fi bine :-? Dar na` ca trupa e la inceput si nu prea avem momeala...

Haideeee :(( Stiu ca acolo undeva (adica in Constanta ;)) ) trebuie sa fie un bassist dornic sa intre intr`o trupa de Rock/Alternativ si va da add la ID`ul Irinei: sweet_punk_demon :o3
Waiting for u... :o3

4 comentarii pana acum :):

RedandBluewin4you spunea...

abea astept sa vad cum te razbuni....

Saiko Chan spunea...

Nu am ideeeeiiii :(( Ar fi frumos sa va sabotez proiectul la chimie 8->

The Lost Kiddos spunea...

=)))
acum la fiecare postare imi bagi id-ul si inca un anunt:X
>:]
:))
eh..nu ne-am distrat noi asa,stai linistita:P
si like someone say's "abea astept sa vad cum te raszbuni" >:]
:)
>:D< still love ya :*
Hiyono

A!lba ca Z@pada spunea...

xD...multumesc The Lost Kiddos

Trimiteți un comentariu