Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 21 mai 2010

De la ora de info...




... la care nu am ce face... Am intrat pe Blogul Irinei unde sunt mai multe postari intr`o zi decat la mine intr`o luna o___o (da` si mult mi`am dat eu interesul ^___^")



Deci in continuare, suntem in cautare de BASSIST... C`mon people :-s...

Extraterestrul e pus pe fapte mari... momentan vad ca a postat doar un cantec... Va zic eu ca are un caiet plin... creeatii personale de`ale ei *daydreaming*

La scoala e mare plictiseala... de fapt, e mare nervozitate dar o las pe plictiseala... Am terminat filmuletul (surpriza... singurul PC fara sunet s`a nimerit a fi al meu :), profa m`a notat si astept sa se sune sa plec odata... mi`e raaaau ~X( :((

Oricum... Va scriu mai pe seara daca apuc, cand ajung acasa... Pana atunci...



...sper ca un BASSIST din CONSTANTA, dornic sa intre intr`o TRUPA de ROCK/ALTERNATIV sa dea add la sweet_punk_demon :o3



Byeeezzzz *Big Hug*

1 comentarii pana acum :):

TheLostKiddos spunea...

Mony:X:X:X:X:X:X:X
ce draguuuuuuta postare :"> :X
vad ca-mi faci public id-ul >:]
si blogul:X
Thaaannx :X:X
Love you!!!
Hiyono <3

Trimiteți un comentariu