Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 22 mai 2010

Ca sa ma intorc la povestit...








... dupa cum va spuneam acum ceva timp in urma, mai exact in acest post, profesoara noastra de matematica trebuia sa plece in in Norvegia... Cum ea tine mortis sa ne terminam materia,ne`a tinut saptamani la rand miercurea dupa ore ca sa facem MATE! Noi am incurcat saptamanile si aveam impresia ca saptamana de dupa vacanta de Paste va fi cea fara matematica... Dar s`a dovedit a fi a doua. Cum nu se putea ca noi sa ramanem o saptamana fara profesoara de matematica, a erupt vulcanul >.> si din cauza norului de cenusa draga noastra profesoara de matematica a ramas acasa :-L atata timp pierdut degeaba... T.T Si pentru ca mi`am amintit, miercuri am dat teza la mate ^^

Profa~Sa fiti atenti ca e grea

*teza era de fapt destul d usoara... primele 4 exercitii erau ecuatii si descompuneri iar ultima era o problema de geometrie destul de usoara, desi profa ne`a pus sa invatam cercul, si alte de`astea care nu ne`au folosit...*

Eu~Doamna... dar e destul de usor...

Profa~Pai daca spuneti ca e usor, inseamna ca ati invatat... Bravo!


*dupa ora*

Mircea (un coleg)~Cat ti`au dat laturile triunghiului ABC? Mie x, y si z...

Eu~ X, y si z? :o Mie mi`a dat total altceva...

*ajungem la chimie, incepem noi sa facem problema pe tabla*

Mircea~Pai aici aplici formula asta, apoi asta, apoi asta si asta si asa iti da asta...

Eu~ Asa am facut : EVRIKA! Am calculat ca naiba... mi`au dat total alte rezultate :
*vine inca o colega, Veronica*
Mircea~ Vero, tie cat ti`a dat aria si perimetrul?
Eu & Vero~AM AVUT SI ARIA SI PERIMETRUL?!


Mircea~ Da : La punctul b :D

Eu~ Am facut teza varza T.T

Veronica~Si eu T.T



Vine profa de chimie, vine si Ruxy cu Irina, ne asezam si incepe profa sa spuna notele de la teste... Pentru ca majoritatea erau note mici, profa a hotarat urmatorul lucru:

Profa~ Ca sa nu credeti ca am uitat ca v`am spus ca daca sunteti cuminti la ora mea, va ajut, celor care sunt cuminti si mai invata... le dau 4 puncte... celor care sunt doar cuminti,2 puncte iar celor obraznici le trect aceasta nota...

Nicolas *un tapit, scuzati`ma dar m`a enervat rau de tot acum cateva zile*~Discriminare doamna :o
Profa~ Da... discriminare... DAR CAND VOI IMI DERANJATI ORA SI NU INCETATI CU RASUL?!


Nicolas *replica lui obisnuita*~Haideti doamna... Eu sunt cuminte, am mai facut ceva rau in ultima vreme?

Profa~ Minti! Stai si imi razi toata ora cu colegul de banca.

Nicolas~ Dar macar fac liniste.

Profa~ Ba nu, NU faci liniste!



Ne anunta profa cum ca ne putem mari media daca data viitoare venim cu un proiect si cu lectiile invatate, si ca ne va asculta la formule chimice.

Se intoarce si continua cu notele...

Profa~Hmm... Mircea 2... cu 4... 6... neah... tie nu iti trec nota ca iti stric media...

*trece mai departe*

P.~Nadia... 2....

Nadia~ Pai doamna profesoara... mie nu imi mai puneti puncte? :o3

P.~ Pai pentru ce puncte? Pentru ca razi in ora? :-w
Nadia~ Ba nu rad....


P.~ Ba da, si mai si vorbesti...

Nadia~ Pai si ele vorbesc...*arata spre mine, Irina si Ruxy*

P.~Dar ele vorbesc incet, in banca lor, cand incepi tu si razi te vad de la catedra si se aude in toata clasa...

Nadia~ Dar nu e corect... Lui Mircea nu i`ati pus nota...

Adina *o colega care a luat 2 si i`a mai pus 2 puncte*~Da doamna, ar trebui sa ii puneti si lui nota....

P.~ Tu te trezesti sa vorbesti?! Tie ti`am pus 2 puncte, taci si stai in banca ta... auzi la ea... data viitoare te ascult si la substante si la descompuneri!
*toata lumea tace*


P.~ Pai sa imi mai faceti mie asa, eu va ajut si apoi sariti cu gura...





Si ca sa intregesc povestirea... O relatare a unui eveniment petrecut cu o saptamana inainte...

Dadeam testul la chimie... parca era ceva de genu`:
K + O = a

a + H2O= b

b + Cu SO4= c + d

Fiecare necunoscuta cate 2 punte, 2 din oficiu... cum stateam cel mai in fata, profa s`a asezat pe partea cealalta a bancii, in fata mea, ca sa se uite prin clasa... Eu scriam, taiam, ma gandeam... si vroiam sa il dau... sau parca nu... nici eu nu stiam... Eram putin speriata pentru ca inaintea mea, dadusera testele Mircea si Vero, care au primit verdictul. Mircea 2 si Vero 4... Profa imi ia testul, se uita, si imi zice sa ma semnez. Eu i`am zis ca nu stiu sigur daca e bine si cred ca am gresit si nu vreau sa il dau acum. Profa m`a obligat sa il dau asa ca m`am semnat si i l`am dat. O intreb daca e ceva bine pe acolo, si imi zice ca,la prima vedere, pare de 10.

Clasa: :o

Apoi Nadia si alte fete din spatele meu, ma cheama ca sa le spun raspunsurile. Le`am zis ca nu le mai stiu (asta e si adevarul... niciodata nu tin minte raspunsurile la teste... nici imediat dupa ce l`am dat :)) ). Fetele s`au suparat ca nu le`am ajutat... Se termina ora... Profa ia testele... ii zice Irinei ca a facut cam de 6-7...

Urma biologia... pe drum, Vero ma intreaba cum am facut la test.

Eu~Pai ma crezi ca nu mai stiu? :-??
Vero~ La prima am avut K si O...


Eu~Aaaa... K2O*si acum am retinut*

Intram in clasa... toata lumea: Vaaai Monica... de ce nu ai stat si langa noi ca sa copiem? :))

Eu~Stati linistiti ca oricum nu va dadeam :P

Nadia~Da... sigur... de parca stiai ceva... >.>
Eu~ Ce? .___.
Nadia~ Recunoaste ca te`a ajutat profa >.>


Eu~ Adica ce... nu pot sa iau 10 pe invatat sau cum? -___-
Nadia~ Hai ma nu te mai ascunde atat ca stiu ca ti`a suflat... >.>


*ma enervasem rau de tot*

Eu~ Unde ai vazut tu ca mi`a suflat mie profa?! :-L

Nadia~ Atunci de ce nu ne`ai zis si noua?
Eu~ Pentru ca nu am mai tinut minte rezultatele :-L


Nadia~ Ti`a suflat profa... >.>

Eu~ Ba nu!
Nadia~ Ba da... si tu i`ai zis Irinei... numai pe ea sa o ajuti...




Deja nu mai suportam... m`am intors si am plecat... Avem niste nervi in mine de imi venea sa o strang de gat :-L



Dar a supravietuit... Si asa se termina povestirea :))



Nu uitati ca inca asteptam un BASSIST din CONSTANTA, pentru o trupa de ROCK/ALTERNATIV... pentru detalii si pentru a cunoaste solista... add: sweet_punk_demon sau http://thelostkiddos.blogspot.com/

See ya *hug*



3 comentarii pana acum :):

RedandBluewin4you spunea...

e..nadia e cam dusa sau cum zice profa de engleza''a venit cu pluta pe conducta'',nu trebuie s-o bagi in seama.....da mie la test mi-a pus 3 puncte in loc de 2 ca's mai smechera(sj pentru ca plangeam din cauza tezei)....oricum ultimul ex la mate nu l-am facut pe tot ca am gresit o teorema sj s-a dus totul.sper doar sa nu iau nota mica...pop saiko!

TheLostKiddos spunea...

cine o fii facut in afara de Mircea ex 5?=))
Omg..deci..da,nadia e idioata rau,nu m-ai ajutat si am luat 8 (adica 10) pe dreptul meu ^ ^
eeh...era doar invidioasa pt ca tu ai luat 10 si ca esti si "preferata profei" ^ ^
Da-o'ncolo:P
Ms din nou pt anunt >:D<
<3 ya:X
Hiyono

Saiko Chan spunea...

Da` nu neaparat ca sunt preferata profei dar am luat 10 pe merit pe cand ea 2 :P

Trimiteți un comentariu