Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 26 martie 2013

Azi... nu!

   Doar... nu azi. Nu mai am chef de nimeni, de nimic. Totul mă lasă rece şi e mai bine să fiu eu... cu mine, cu muzica mea, cu gândurile mele, cu liniştea mea.
   Până mai devreme aveam mulţi, dar foarte mulţi nervi şi voiam îngrozitor de tare să înceapă o ploaie şi o furtună cum nu am mai văzut de mult... să văd şi eu cum natura rezonează cu starea mea. Simţeam nevoia să mă descarc pentru că am fost calmă mult prea mult timp, pentru că acum mi-a ajuns. În sfârşit am ajuns la limit, nu am mai avut puterea de a spune "Lasă, trec peste...".
   ...Şi totuşi acum m-am calmat. Pe drumul spre casă aveam multe, multe idei pe care nu mi le mai amintesc acum cum trebuie. Mâine e o zi, poimâine încă una şi tot aşa... Nu cred că se va schimba ceva, nu aş avea aşteptări prea mari pentru că sunt uşor "dezamăgibilă". 


   Printre altele... sâmbătă mi-am serbat onomastica acasă la prietenul meu alături de câţiva prieteni apropiaţi. Am avut pizza, nişte cartofi prăjiţi, ceva chipsuri, alune... A ieşit mult mai bine decât mă aşteptam, dar spre final am sfârşit-o într-un mare fel... Despre care nu aş vrea să mai vorbesc -pentru că iar îmi amintesc că mi-a păsat ca idioata de cine poate că nu merita- . Duminică am mers în vizită la nişte prieteni de familie, iar eu eram într-o super formă de obosită ce eram -am dormit vreo 5 ore maxim sâmbătă-. La teatru am recitat poezii cam toată ora. Am avut nişte probleme micuţe la Scrisoare de Veronica Micle, dar fetele au ştiut să mă încurajeze.
   La chimie am primit testele şi am fost plăcut surprinsă când am văzut nota perfectă de 10 -heheheee!-. Joi la atelier am avut încă o zi cu bunătăţi -obicei mai nou de-al nostru- în care o parte din noi a adus câte ceva -eu suc, alte colege apă, biscuiţei, dulciuri- iar domn' profesor ne-a adus un borcan de zacuscă! Aşa că a mai trimis-o o colegă pe mama ei să aducă încă un borcan şi o pâine şi ne-am pus pe mâncat. A fost neobişnuit, haios şi gustos în acelaşi timp. Vineri m-a scos la tablă să fac o problemă profu' de fizică, iar la geografie ne-a ascultat la harta lumii -am luat 9!-. Am scăpat pe la 12 mi se pare după ce ne-au dat profesorii drumul de la ultimele 3 ore şi am mers prin Friends, apoi în Kaufland să mă uit de ce am de cumpărat pentru sâmbătă. Ieri am scăpat ca prin urechile acului de ascultatul la română; la mate ne-a dat profu' o problemă ciudăţică de rezovat la care eu cu Oana şi Ioana am luat 10 -Oana... de fapt era rezolvarea mea, dar ce mai contează :))-. Azi am dat lucrare de control la fizică pentru că Ţapu este supărat pe noi, dar se reia vineri din cauză că nu au fost mai mult de un sfert de lucrări peste nota 3. Urmează Săptămâna Altfel care sper să fie mai însorită decât ce văd eu pe afară în ultimele zile.
   Aseară m-am uitat la Scott Pilgrim vs The World, un film genial nu neapărat pentru poveste, cât pentru realizarea tip bandă desenată/joc video. Personajele sunt foarte simpatice -în special Ramona! ♥- iar eroul este jucat de tipul din Juno :3
   Acum o să mă duc să mă uit la Greta. Un film despre o adolescentă sinucigaşă care vrea să facă toate lucrurile de pe TO DO list-ul ei până moare -pănuieşte să se sinucidă la 18 ani-. Voiam să îl urmăresc de prin iarnă, dar nu am mai apucat şi cum nu am nimic de făcut până mâine, mă duc să mă aşez bine în pat... aaasta după ce fac nişte ordine prin bucătărie -după ce îmi fac de mâncare las mereu dezastru-.

1 comentarii pana acum :):

Ink spunea...

Dă-le dreaaacu de treburi. >:D

Trimiteți un comentariu