Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 27 iunie 2012

Dentist.

Stiu ca trebuie sa mai trec si pe aici, dar in ultima vreme am fost foarte fara chef... Vacanta este.. okey, chiar daca au revenit ziele mult prea calduroase. La plaja am fost alaltaieri: la pranz cu Cata si mai pe dupa masa cu o gasca ceva mai mare. Am facut un pas mare pentru mine: am mers la dentist. Nu imi place sa merg la niciun fel de doctor pentru ca de fiecare data trebuie sa fi patit ceva grav... In prima zi mi-a facut un detartraj, ceea ce a fost okey. Ieri mi-a scos nervul de la o masea si mi-a curatat-o pe cea de langa. Una din fobiile mele este legata de ace, seringi, injectii, dar ieri am fost uimitor de calma. Totul a fost bine si frumos pana a trecut anestezia... Am luat pastile, asa cum mi s-a recomandat, dar nu s-a simtit nimic. Habar nu am cum am reusit sa adorm, cert e ca pe la 3 nu mai aveam nimic. Nu stiu ce sa mai spun. Revin, probabil, cand o sa am ceva mai mult chef de viata. P.S.: Am vazut ieri JUNO si am plans... destul.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu