Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 25 mai 2012

Plouă plouă plouă!


Am ceva de scris şi pot spune că sunt într-o stare de spirit... okey.
Cred că o să o iau în ordine cronologică (ultima postare a fost vineri parcă...) şi am şi ceva poze aşa că să-i dăm drumul!
Sâmbătă.
Am venit în oraş pentru că trebuia să o iau pe soră-mea de la karate şi m-am întâlnit cu Irina. A fost o zi ploioasă la început, dar abia după aceea a început potopul în adevăratul sens al cuvântului. Eram 3 persoane sub o umbrelă: Deşi aveam cizme de cauciuc, tot mi-a intrat apă îl ele... Am ajuns ude leoarcă la mama unde ne-am luat halate pe noi, ne-am uscat părul, am băut ceai, am mâncat pateuri, cozonac şi ne-am uscat hainele (a fust super!).
Când s-a mai liniştit vremea ne-a luat tata şi am mers la eMag să vedem dacă găsim jocul Rango pentru Wii, dar a trebuit să aşteptăm câteva zile până vine comanda.
Duminică.
Am stat acasă... nu ştiu dacă s-a întâmplat ceva anume, dar am făcut nişte bijuterii...
Luni.
Am început cu ora de biologie (mi-am cumpărat manual!). A venit profa şi ne-a pus pe mine şi pe Tania să  aducem atlasele şi celorlalţi le-a spus să repete că dăm test, apoi a plecat.
Ne-am întors, a împărţit, apoi ne-am pus să citim.... când se trezesc Bianca şi Lavinia să plece. În faţa clasei stăteau două profesoare care bineînţeles că le-au văzut. A venit una dintre ele şi ne-a întrebat ce clasă suntem şi cine erau cele două. Le-am spus că 9 B, dar ne învăţam şi nu ştim cine a ieşit (bineînţeles că ştiam cu toţii, dar unii din "colegialitate", alţii mai mult din obligaţie nu au spus nimic). Profesoara l-a adus pe director şi s-a aflat cu greeeu că una dintre ele era Lavinia (pentru că văzuse o fată blondă plecând, ea e singura blondă din clasa noastră), spunându-ne apoi că toţi avem 2 puncte scăzute la purtare.
Profesoara de biologie a venit într-un sfârşit şi a spus că ne-a spus de test doar ca să facem linişte, nu ne dă nimic...
M-am enervat foarte tare la faza asta pentru că nu meritam noi să avem pătată imaginea clasei din cauza... a două fete cărora eu personal nu le datorez nimic.
Grupa de ceramică la atelier.

Anyway, nu a scăzut nimic, dar chestia în sine m-a deranjat mult.
La modelaj am dat teza, unde am luat 10 :D La pictură am continuat lucrările pe care nu ştiu sigur când le ducem (lunea viitoare e a doua zi de Rusalii). Teza are tema: Anotimpuri.
Marţi.
Am început c engleza, unde ne-a adus tezele. A început să strige:
Ana! (olimpică), Ranciu! (olimpică), Tudorache! (olimpică)... Ariton! (eu) Şi faţa mea a fost ceva în genul ăsta MySpace deoarece mă simţeam bine să iau 10 FĂRĂ O TĂIETURĂ!
La info am terminat prima fişa de lucru şi am primit un 10... apoi am plecat acasă de la atelier pentru că a fost atestatul celor de la a 12-a şi profu' a fost ocupat.
Miercuri.
Hmm... am avut mate prima oră. La un moment dat Ştefan i-a spus profesorului că nişte colegi "nu sunt cuminţi". I-a trecut pe rând la tablă, cu caietele la control, la un exerciţiu greu... unde bineînţeles că au luat toţi nota minimă... Ne-am amuzat copios pe seama lui Păun când îl întrebam: Păunee... ce notă ai luat la mate? Răspunsurile venind din partea lui Guzu întotdeauna: Între 2 şi 4!
Am stat degeaba mai toată ziua, mi-a mai pus şi un 10 la engleză... ah, am avut şi chimie, per total ziua a fost relaxantă... A doua oră am dat test la istorie, eu fiind prima care terminând şi cerând voie la toaletă. Când m-am întors (dădusem testul înainte să plec), profesoara mi-a spus că am luat 10 (la fel, fără obiecţie).
Oana şi Ruxi la franceză.

Eu rugându-mă de Horia să facă o poză cu mine. -MULTĂ lumină-

Joi.
Asta a fost ieri... şi a fost ziua Valentinei. I-am pregătit cadoul de ceva timp şi speram să îi placă. Am aşteptat toată ziua să o văd şi asta s-a întâmplat cam pe la 6 (a avut examene).
Am început ziua cu fizică (ceea ce nu îmi place deloc), apoi am avut iar mate, geografie, desen... religie, muzică (unde nu a venit profa şi am râs de m-a durut burta) şi dirigenţie.
De dimineaţă am ajuns la şcoală şi Oana mă întreba: De ce ţii doliu? (pantaloni negri, teneşi negri, pulover negru) şi i-am răspuns aleatoriu: S-a anunţat cod galben de ploi. Şi ea: Aa... ok. Apoi a realizat, s-a uitat la mine nedumerită şi a spus: Stai... ce?
A fost ciudat, dar şi amuzant :)) După şcoală am mers cu Tania până la Spital unde am mers la Pictor şi mi-am luat foi, apoi mi-era foame şi nu ştiam... chiar nu ştiam ce să fac. Voiam aşa tare să îmi iau un Fast food, ceva, pe deviza "Nu mor eu din asta", dar am spus NU! şi m-am gândit că cineva ar fi mândru de mine pentru ce am făcut şi am mers în Profi. Am văzut reducere la o doză de suc, o companie anonimă, dar al cărei suc de lămâie avea acelaşi gust cu Sprite-ul şi costa în jur de 1.30 lei. M-am mai plimbat şi mi-am luat o pungă de biscuiţi Dr. Krantz şi am plătit.
M-am aşezat în parc să mănânc, dar pe la jumătatea pungii m-am oprit, am băgat-o în geantă şi am plecat cu doza în mână către mama. Pe drum am trecut pe lângă câteva florării şi i-aş fi luat mamei ceva dacă nu îmi aminteam că urmează ziua ei şi că ar fi un prilej bun să ţin banii ăştia pentru ceva mai mare, în schimb la o brutărie nu m-am abţinut să nu îi cumpăr o brioşică (1 leu- prospătă şi călduţă, cu ciocolată). Am ajuns la mama, care avea treabă, şi m-am pus la TV pentru că Vali nu dăduse niciun semn. M-am uitat la filmul Jurnalul unui puşti (Vero ştie câtă vâlvă a făcut cărticica asta în clasa noastră într-a şaptea! :)) ). Pe la 6 am plecat să îi văd pe Vali şi Iustin şi i-am lăsat mamei brioşa şi câţiva biscuiţi.
Prânzul de miercuri.

Vineri-azi.
A fost ploaie toată ziua. Tania nu a venit la şcoală aşa că am stat singură. La fizică nu am făcut nimic, la Istoria Artei... am scris! Multicel... La română ar fi trebuit să mergem la multimedia să vedem Fraţii Jderi, dar cum Păun nu a adus DVD-ul, am stat în clasă şi am făcut un exerciţiu pe grupe (4-5 maxim aveau cărţile şi caietele la ei). La logică a stat şi Vero cu noi pentru că venise prea devreme.... Proful i-a ascultat pe cei fără notă, nu şi cazul meu. La info am făcut fişe şi... cam atât. Apoi m-a adus tata acasă din fericire (nu vreau să mă gândesc la cum aş fi ajuns...)
Zi ploioasă la ora 7. -Poză din camera mea-


Mi-am amintit de o chestie de la şcoală, la ora de română. Am avut balada Alexandru refuzând apa, în care Alexandru cel Mare, după un drum lung în deşert alături de soldaţii săi, primeşte apă într-un coif de la nişte călători, dar o refuză deoarece i-ar fi descurajat pe soldaţi şi devine astfel exemplul care îi face pe oşteni să se simte "zei" prin renunţarea la nevoile vitale. Ei bine, un exerciţiu ne cerea să specificăm motivul refuzului, la care David: Poate coiful era ruginit! Poate era apa murdară, poate era un fir de păr în apă!...sau poate nu a vrut să îşi descurajeze soldaţii, dar asta nu vom şti niciodată!
Chestia asta plus multe altele fac orele de română mai amuzante.
Alte chestiuni minore:
Vreau să îmi fac un tricou de genul "Keep calm", dar personalizat pe gustul meu (inspiraţie de pe weheartit.com).

Am făcut vânzare bună zilele astea şi PROMIT că până diseară o să fac postarea aia pe Tiny Stuff, m-am săturat şi eu să mă aştept!
Voiam de mult (încă vreau) să fac câteva chestii prin cameră, iar Vero vrea să vadă ce e până acum. Nu e mai nimic, dar i-am pus nişte poze ca să mă "laud" :))

Am aflat că Jessie J are concert în vară la noi, şi anume la Orange Summer Fest, deci TREBUIE să ajung!
Cam atât, see ya!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu