Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 3 ianuarie 2012

Febra.

Ard toata. Imi arde fata destul de rau si vreau sa inceteze. Dupa ce am realizat starea in care ma aflu, m-am dus sa fac o baie. Apa din cada era fierbinte, chiar deranjant de fierbinte, asa ca am dat drumul la ceva apa mai rece. Astept... e rece ca gheata, deci o mai incalzesc pana ce devine subit fierbinte. Opresc dusul si incerc sa ma obisnuiesc cu apa din cada. Pe langa asta, corpul imi era inca rece, iar fata ardea. Suparare? Probabil ca ceva in genul asta.
Intr-un final am iesit... Etapa mea preferata: Uscarea parului. Momente in care pur si simplu ma regasesc. Pun castile si deja imi e mai bine. M-am dus sa imi mananc "cina"... niste biscuiti cu lapte.
Dupa cum poate ati observat, am o stare deranjata si usor bolnavicioasa. Ce am mai facut astazi? Mi-am luat un fular... Chiar voiam de ceva timp unul cum din trei fulare(unul mov pe care il adoram si cu care aveam amintiri, unul albastru care imi era simpatic si unul verde care nu imi placea) am ramas cu cel verde. Fularul este rosu cu negru-carouri. Este lung, pufos si calduros, exact asa cum imi place, sa nu mai spun ca imi place enorm ca are ceva rosu pe el, eu fiind o mare fana a acestei culori.
Tot astazi am vazut-o pentru prima oara pe Carmen, prietena cunoscuta pe net~ Ayame de pe Animax.
Nu prea mai an chef sa dezvolt mai ales din cauza unei fierbintelii fetei mele care ma vam deranjeaza si vreau sa dorm. Si imi e cam dor deja de patutul meu...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu