Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 2 decembrie 2011

Hold on to the world we all remember fighting for...

E vineri. Din fericire am terminat cu şcoala pe săptămâna asta şi am un weekend întreg la dispoziţie să mă relaxez (saaau nu având în vedere muntele de comenzi pe care l-am primit).
Ieri a fost minunata zi de 1 Decembrie, zi în care se presupune că m-am odihnit când eu mai mult m-am consumat. În principal a început okey: Am plănuit să ies cu Iri, Cătă, Vali şi Iustin în Orăşelul Copiilor. Când am plecat de acasă am primit sms de la Iri în care mă anunţa că nu mai ajunge. Okey, avem restul persoanelor. Mă întâlnesc frumos cu Cătă pe la 12 şi puţin să mergem pe jos până la Tomis. Am făcut o mică oprire la mama să bem câte un ceai. Se face 1. Se face 1 jumate. Studenţii deja întârziau. Am plecat spre Orăşel. O tot sun pe Vali şi nu răspunde. După multe rugăminţi îi dau în sfârşit lu' Cătă să îl sune pe Iustin (mie fiindu-mi cam jenă). Închisese. Am sunat-o pe Vali: A închis şi ea. Îi dau mesaj şi îmi spune că are musafiri şi că nu prea poate să plece.
Mă ia Cătă şi mergem în Tomis. Ce să mâncăm? KFC s-a închis şi laa McD era full. Am mers la un fel de restaurant tot la 3 în Tomis......
....şi am jurat că nu mai calc pe acolo.
Mâncarea era de carton. Nu avea niciun gust şi era şi seacă. Am mâncat ce am mâncat şi apoi am plecat prin Mega Image să luăm ceva de restul banilor. Aveam fix 3.90 lei şi umblam noi la braţ comparând preţurile şi marfa. Într-un final am ajuns la casă cu o pungă de chipsuri şi o ciocolăţică ZOO.
Mergem noi spre ieşire... trecem de o uşă glisantă... Hei, aici sunt scări şi e mult zgomot. Era ieşirea de urgenţă. Cătă reuşeşte să iasă înainte să se închidă (era pe senzor şi doar dacă voiai să ieşi se deschidea, eu nu aş mai fi avut cum să intru înapoi). Ieşim noi, râdem pe acolo... Urcăm iar la 3 şi căutăm o masă mai retrasă.
Ne aşezăm noi- la câţiva metri se ţinea petrecerea unei puştoaice din colegiu unde am văzut majoritatea piticelor de a 6-a. Interzis fiind să mănânci alimente "din afară", am băgat punga în geanta Cătălinei şi luam de acolo câte un chips... două... cinci. La un moment dat stăm noi nemişcate şi Cătă zice: La trei ne ridicăm şi plecăm. Unu... *Eu stăteam înlemnită, aşteptând semnalul*... doi.... TREI!
Automat ne ridicăm, luăm hainele, genţile şi o luăm la fugă prin mall. În goana noastră le-am şi speriat pe babele care stăteau la masa din spatele nostru.
Am plecat şi am mers la baie la McD, la parter. Nu am mai stat apoi prea mult că a trebuie să merg spre tata. În drumul nostru am dat numai de cete de ţigănuşi: Hai să îi ocolim pe aici, hai pe strada cealaltă, hai să ne întoarcem aici...
Cert este că ne-am oprit în faţa unui salon cosmetic ce are pe banner o imagine gigantică înfăţişând-o pe nimeni alta decât Taylor Swift. Cătă era entuziasmată, nu-şi credea ochilor... Eu eram ceva în genul: CUM SĂ FACI ASTA?!
Am ajuns noi la Casa de Cultură şi apoi am plecat pe drumurile noastre.

Ei bine, seara nu a fost prea plăcută, motiv pentru care nu insist asupra ei.

Astăzi am primit tezele la istoria artei unde am luat 10 :x La logică a trebuit să dăm teză. M-am pregătit eu bine... vine profu' la şi 15 spunând că nu are chef şi că mai bine lăsăm pe săptămâna viitoare. A spus mai în glumă, mai în serios, să dăm un mini-test pregătitor şi mai şi repetăm, avem şi note.
Eu ba măzgăleam, desenam, pe testul ăla am scris mic, prescurtat, alandala... La fără un sfert primesc de la Cerasela (colega din spatele meu) două teste spunându-mi: Mersi Monica!
Rămăsesem blocată: Adică astea erau teste pe bune?
Le rezolvasem "la comun", la tablă... Eu: Dom' profesor, vă rog... lăsaţi-mă să transcriu că nu se înţelege nimic, nu ştiam că vi le dăm...
P.: Las' că înţeleg eu.
Eu: Ba nu, uitaţi, e prescurtat, scris mic, vă implor.
P.: Tu vrei să îţi dau zecele de acum ca să te liniştesc?
Eu: Nu dom' profesor, măcar să transcriu două-trei chestii.
P.: A câta eşti la catalog?
Eu: A 21-a, dar vă rog...
P.: Uite, ai 10. Mulţumită?
Me: Ăăăă .....

Vede Cezara: De ce i-aţi pus 10? Nu e corect!
P.: Ea e mai specială.
C.: Nu este corect!
P.: Dacă vrei şi tu notă, spune-mi.
C.: Vreau şi eu notă.
P.: A câta eşti la catalog?
C.: Sunt chiar pe prima pagină.
Şi îi pune şi Cezarei un 10 :))

Profu' este epic. Îmi place când spune glume, nu se prinde lumea şi apoi spune:
"Sunt nişte încercări patetice de glume, vreţi să le mai spun odată? De obicei în 25% din cazuri se râde la ele."
Seamănă cu mine xD

Cam atât. See ya.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu