Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 27 noiembrie 2011

Arise and be all that you dreamed.


E una din postările alea în care nu ştiu ce să spun şi poate că nici ce vreau să transmit. Mă simt aiurea, vreau doar ca totul să fie okey, la fel şi eu. Ştiu că cineva acolo sus mă iubeşte şi are grijă de mine... vrea să trec cu fruntea sus peste toate obstacolele, dar... mă pot eu, oare, ridica la nivelul aşteptărilor?
Nu ştiu... Trebuie să învăţ să am încredere în mine din nou, să ştiu că voi fi bine orice aş face, că voi fi fericită orice aş alege pentru că aleg cu inima. E o problemă că fac prea multe lucruri pentru că simt, deşi ar părea inutile, stupide, de neînţeles...? E o prostie să am încredere oarbă doar pentru că sper că ştiu că cei dragi nu mă vor dezamăgi? Şi dacă mă dezamăgesc... asta înseamnă că nu trebuie să le mai încredinţez încrederea mea, o părticică din sufletul meu de care să sper că o să aibă grijă?
Sunt opinii şi viziuni diferite în astfel de cazuri, ştiu... Sunt persoane care m-ar îndruma să nu accept niciun fel de rănire, dar şi altele care ştiu că e mai bine să nu regreţi că nu ai făcut ce te-a îndemnat inima.

Până la regrete sunt fapte şi trebuie să am grijă să nu fac ceva prea devreme sau prea târziu...
După toate acestea vine şi Motto-ul de mai jos cu melodia care urmează:

Tell the swine
We will make it out alive
There's a note in the pages of the book
So Sleep tonight,
We'll sleep dreamlessly this time
When we awake we'll know that everything's alright

And sing to me about the end of the world
End of these hammers and needles for you

Hold on to the world we all remember fighting for,
There's still strength left in us yet
Arise by Flyleaf




Acum ar fi timpul să o dau în diverse şi să mai povestesc şi din viaţa de zi cu zi.
Teze... am dat trei teze până acum şi mai am una la logică săptămâna viitoare. A fost o săptămână destul de obositoare (cam toate sunt), dar ce e cel mai bine e că au trecut repede şi iată că vine şi iarna cu tot cu vacanţă. Săptămâna viitoare are Iri spectacol luni, miercuri e ziua şcolii, joi e liber iar vineri.... teza la logică xD şi cred că şi spectacol de caritate unde or să cânte fetele cu Răzvan şi Georgică (chitară şi clape). Duminică iar au Iri cu Cătă, Răzvan şi Georgică o cântare la Oleg Danovski (colinde).
E destul de probabil să se organizeze şi o excursie la Bucureşti pe 10 Decembrie, dar mai avem nevoie de persoane care să vină. De la noi din clasă nu sunt foarte mulţi şi au mai chemat şi de la 9 A... Deja suntem 18 pe listă cu tot cu 3-4 de la A şi mai vine diriga, profa de bio şi încă cineva, dar ne trebuie până pe la 30. :( Vor să ne ducă la Antipa, muzeul de artă apoi prin mall. Eh, vedem...
Am început să am iar comenzi de cercei şi brăţări (ohoo şi încă destule). Abia reuşesc să le fac pe toate plus că am şi una mai specială: Oana vrea pandante cu Nirvana şi Metallica... Cam greu. Încerc, dar nu ştiu ce va ieşi.
Cam atât. Voiam să mai scriu, dar nu ştiu ce. See ya!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu