Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 9 septembrie 2011

Două zile.

Şi parcă nu mai trec odată. Vine liceul fraţilor, sunt boboacă, vă imaginaţi? Nu cred că sunt multe persoane care mi-au citit tot blogul şi chiar mă refer la TOT BLOGUL. Am început să scriu de prin clasa a 7-a, de vre-un an jumate... Aproape 200 de postări şi 29.000 de vizualizări. Ei, asta chiar e ceva! Când am început să scriu credeam că îl voi abandona repede şi deşi au fost luni în care nu am avut mai mult de 5 postări, m-am întors la el. De ce să încep un alt blog imediat ce a trecut o săptămână de când nu am scris pe ăsta? Chiar dacă nu e o continuitate precisă... sunt şi astea nişte etape, nu? Îmi place că aici am mai multe etape din viaţa mea: Ce am fost şi ce-am ajuns. Chiar dacă nu mi-am schimbat prea mult aspectul sau poate likes & dislikes şi o parte din comportament... au venit şi au plecat lucruri din viaţa mea.
Saiko în Martie 2010: Dependentă de el, aeriană, foarte sensibilă. Best friends: Iri, Ruxy, Ayame. Ce făceam în timpul liber? Vorbeam la telefon, O GROAZĂ. Stăteam pe mess, Skype... şi începeam să scriu un blog.
Saiko acum: Dependentă de prieteni şi blog, optimistă şi mai puţin aeriană -nu s-a dus totul, oricum-, nerăbdătoare în legătură cu liceul. Best Friends: Iri, Cătă, Cami, Oana, Ayame, Flee, Geo şi multă multă lume cu care socializez faţă de anul trecut. Timpul liber? Mai lejer cu telefonul, scriu pe blog, stau pe facebook, ies afară şi fac tot felul de chestii.
Acum am mai multe opţiuni şi nah, mai mult timp liber. Şi ce? Chiar dacă nu pot eu ieşi în oraş zi de zi măcar am avut o vară cu mult mai frumoasă din punctul ăsta de vedere chiar dacă nu o prea pot compara cu cea de anul trecut.
În 9 luni am făcut peste 20.000 de vizualizări deci când voi sărbători cei 16 ani ai mei cred că voi avea şi 50.000 de vizualizări. Postări să tot fie! Poate cu programul liceului de dimineaţă apuc să scriu mai des :D
Me şi Nadia pe mess:
eu_shi.atat0: 9d'u d ela Arte va felicit..o aveti ca diriginta pe Titz Laura.! Amin [scz de mass] Anunt important
Saiko Chan: e sigur?

Saiko Chan: :))
eu_shi.atat0: da
eu_shi.atat0: mi.a spus profa de flaut
Saiko Chan: oooo
eu_shi.atat0: ca am fost la sc
Saiko Chan: ooo
Saiko Chan: bv bv
eu_shi.atat0: da da daaa
eu_shi.atat0: ms
eu_shi.atat0: u o ai pe eneasca sau pe dirigu
eu_shi.atat0: ha.!
eu_shi.atat0: felicitaaaaari
Saiko Chan: da da da
eu_shi.atat0: pe bune
Saiko Chan: da

Deci se poate să o am pe profa de geografie dirigintă ceea ce sper -e mai bine decât cu dirigu-. Cătă s-a împăcat cu ideea că o să o aibă dirigă pe fosta mea profă de franceză dintr-a 7-a. N-o suport :))
Cam atât. Chalenge!
Day #18: A song that would play during your death scene if your life were a movie.
Naruto Theme Song- Grief and Sorrow
Am auzit melodia asta şi la ştiri!
Eh, see ya!

2 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

Este geniala melodia(am devenit obsedata de ea).
Vero:)

Saiko Chan spunea...

Oooo... îl aveam pe mp4 acum ceva vreme XD

Trimiteți un comentariu