Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 13 august 2011

Sunt ruptă.

Motto:
"But it's just the kind, the kind you talked about
And it's just the kind that clothes your mind with Christ
He is feeding you, and you know the truth
And I pray this is the last song I sing to you"
Flyleaf - The Kind
Aseară a fost Ursus. Am ajuns mai târziu datorită alor mei adică pe la 7 şi puţin. Cătă, Alex şi Răzvan plus restul prietenilor lui Alex erau deja acolo. Am ajuns când terminau de cântat cei de la E.M.I.L. aşa că nu am avut ce impresie să-mi fac despre ei. Începutul serii a fost cam ciudat -Alex se tot uita la mine şi îmi spunea să zâmbesc/dansez dar aveam ceva, nu ştiu XD. Au urmat cei de la Şuie Paparude care au fost chiar mişto. Acum începuseră roboţeii să danseze XD Alex o şi luase pe Cătă în cârcă iar pe mine m-a enervat toată seara geanta din cauza căreia mi-a fost cam greu să sar and stuff MySpace. După Şuie au venit cei de la Zdob şi Zdub unde am început să dau mai ca lumea din "pleată" şi să dansez cu Cătă. Mi-a părut rău că nu a putut şi Iri să vină, rămăsese acasă din cauza maică-siiMySpace. Primisem şi un mesaj de la Ruxy cum că cică ne pleacă directorii şi vine un profesor nou şi profa de geografie. Dacă e ea am dat de belea.
Aşa, să continuăm povestea. Nu spun că am văzut -iar- nu ştiu câte persoane inclusiv o piţipoancă ce îmi va fi colegă de clasă şi am avut onoarea să văd cum e stropită cu bere de cei ce erau la POGOMySpace. Mi-era sete, am mers cu Alex să-mi iau o apă. COADĂ! Era un sistem foarte ciudat: Ca să cumperi ceva îţi trebuia jeton care se lua de la o casă şi era 4 lei. Caută o casă cu coadă mai mică. Alex zice: O să trebuiască să trecem prin toată mulţimea asta... o să fie un drum lung!
Eu îl trag de tricou şi îi arăt o casă chiar la un metru de noi, în spate, cu o coadă de patru oameni.
A.: Ah, sau aşa MySpace
Luăm jeton, mergem să luăm o apă, între timp termină Zdubii şi intră ParaziţiiMySpacepe care eu una nu-i prea înghit plus că unul din ei era şi beat. Alex rămăsese ceva gen: WTF?! Ceva mai comercial se putea? Când ne-am întors îl văd pe Victor, îl bat pe umăr şi îl salut -ne grăbeam să îi găsim pe Cătă şi Răzvan unde am împărţit apa frăţeşte- iar el m-a salutat înapoi. Când i-am găsit în sfârşit mi-a ţinut Cătă o predică şi mă ameninţa -ştie ea de ce-. Cât au cântat Paraziţii am preferat să stăm jos, pe nisip. Eu cu Cătă aproape adormisem una pe alta când a venit un tip cu berile, vreo cinci, la paharMySpace. Eu o strig pe Cătă că mi-era că le varsă peste noi -nu se uita în jos-. Băieţii plecaseră, nu erau de găsit. Ne ridicăm într-un final, termină Paraziţii şi până să înceapă Iris, ce observăm? S-a eliberat foarte mult spaţiu în faţa nostră, cam 5-6 metri. Noi am stat pe loc, să ne găsească băieţii. Vin ei cu o doză de Cola, dă-i şi împarte-o şi p-aia :)) VINE IRIS! TOŢI ERAU ÎN DELIR! Cântă ei ce cântă, eu cu Cătă dăm din cap mai tare ca până atunci! Ameţite rău apoiMySpace. Era un puşti pe acolo, săracul, 14 ani. 5 BERI, UN PACHET DE ŢIGĂRI ŞI ERA ÎN PICIOARE, DÂND DIN CAP! A dat-o apoi cu apă şi Cola la greu -otravă, cum îi zice Alex; Eu tot iubesc Cola-.
După ce termină Iris, trebuia să plec cu Cătă spre ieşire să ne ia tata să plecăm. STAI! Urcă înapoi pe scenă! Mare surpriză mare! AMERICĂN DRIM a lu' Puya variantă rock. Am zis că morMySpace Cum să faci asemenea porcărie? Ne-am pus iar pe jos, în semn de protest. Bine, şi câteva de "Huoo!" pe acolo, chestiiMySpace. După asta am plecat spre tata cu Răzvan şi puştiul "5". Am dus-o pe Cătă acasă, am ajuns şi eu acasă şi, SOMN DE VOIE! Până azi la 11.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Am început să plănuim excursia în Bucureşti la "Niji-Griji" din octombrie. Sper doar să vină toţiMySpace. Opririle ar fi la Starbucks, Hard Rock Cafe, Niji şi parcul Tineretului. Ar fi epic! Plus că ar fi câteva opriri pentru cântat. Drumul ar fi mişto :)) Să fim singuri în Bucureşti mai ales că ne-a avertizat Cătă despre cât de repede se pierde.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

V-am promis nişte poze de când au venit fetele la mine, să vedem ce avem:


Eu, Iri şi spaghetele


Concentrată? XD


Made by Cătă


Spaghete :))


Văcuţaa!-fetele ştiu!-

Cam atât, revin cât de curând. See ya!

2 comentarii pana acum :):

Nemo spunea...

:)))RUPERE ASEARA\m/

Saiko Chan spunea...

Ştim noi bine :>

Trimiteți un comentariu