Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 10 august 2011

Acum doi ani şi două zile...

...a avut telefonul grijă să-mi amintească de 08.08.2009. A fost una din zilele în care am fost foarte fericită şi nu au fost puţine, recunosc.
Aveam de gând să fac o postare pentru a comemora acea zi dar nu o să-mi fac decât rău, aşa că mai bine schimb subiectul. De data aceea ştie numai cine trebuie să ştie, chiar dacă nu e ceva important, pentru mine a fost şi poate că acolo undeva încă mai este.
Image and video hosting by TinyPic
Astăzi.
A fost su-per. Au venit nebunele de Cătă şi Iri pe la mine. Între noi fie vorba, prima oară când vine cineva pe la mine vara asta -obişnuim să ne vedem prin oraş-. Preconizasem că or să ajungă pe la 11 fără un sfert aşa că mă spălasem pe cap şi surpriză! La 10:08 m-a sunat Cătă că să plec de acasă, să merg în staţie să le iau.
Plec eu cu părul ud, cu o rochiţă pe mine -prilej să se ia de mine-, spre staţie, traversez chiar când coboară ele şi Cătă: Mă uitam să văd dacă ai pantaloni! -aveam-. Ne-am oprit la magazinul de la colţ să ia Cătă două pungi mari de chips-uri cu barbeque -obsedată- şi ne-am continuat drumul spre casă. Am ajuns. Le-am arătat curtea, casa, camera mea, iar apoi m-am apucat să-mi fac patul :)) Ne-am uitat pe poze, am mâncat chips-uri, CĂTĂ A VĂZUT UN CLOWN -are fobie de ei-. Ne-am deschis messenger-ul şi am început să comentăm ce am mai găsit pe Facebook. Pe la 12 şi puţin ne-am apucat deee... SPAGHETEE! A fost epic! Eu cu Cătă am mâncat vreo jumătate de conservă de ciuperci goale. Au ieşit absolut delicioase, am făcut şi poze iar cel mai bun lucru este că NU S-A ARS NIMIC! După ce am mâncat ne-am aşezat să ne uităm la Nigahiga -idolul meu: Erdal ştie-. Cum să nu-i placă cuiva de Nigahiga? Cătă spune că e "shit" aşa că i-am făcut pe plac: Am ascultat minunatele cover-uri ale Elenei :)). Am primit şi o pană de chitară foarte drăguţă de la Iri :x Am început să bem Cola, mâncăm chips-uri, napolitane, biscuiţi, alune. Bineînţeles că au plecat şi am rămas cu toate astea pentru că niciuna dintre noi nu a mai putut mânca nimic.
Ne-am uitat la DVD-ul de la banchet unde îl aveam pe dirigu (Ce frumos ne-a mai vorbit el clasa!), ne-a povestit Cătă despre copilăria ei cu Elena şi despre cum o obliga mama Elenei să se joace cu ea, ne-am uitat la pozele mele de prin PC, am ascultat-o pe Daianna, le-am ascultat DEMO-urile, le-am arătat... hmph... ştiu ele ce iar Cătă a rămas: "Mama ta ştie de... asta?" :| XD -nu e cine ştie ce :D-. Ah, Cătă mi-a cumpărat şi nişte bijuterii XD Totuşi, cred că ar cam trebui să merg să fac curat. See ya XD
P.S.: Revin cu poze.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu