Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 2 august 2011

Stay... and the night will be alive...

Nu am chiar starea mea de milioane dar am chef de scris. Aşa se îmtâmplă când nu am absolut nimic de făcut.
Mi s-a spus că ultima postare e cam tristă... de la mai multe persoane chiar. Ştiu! Dar aici îşi fac loc şi lucrurile bune şi cele mai... puţin bune. O să încerc, totuşi, pe cât posibil să stau calmă, să trec peste, să nu mă mai gândesc, să ocolesc ce e rău.
Ieri mi-a fost groaznic. Nu groaznic, doar rău. M-am simţit rău şi n-am avut chef de nimic. E sec: Eu cu Cătă la telefon, niciuna nu zicea nimic pentru că nu ne simţeam bine. Începusem să jucăm "Adevăr sau Provocare" şi a fost amuzant! Cred că este o bună cale de a ne cunoaşte XD Am aflat câte ceva despre ea :-? -şi poate şi ea despre mine-. După aceea am dat-o în nişte discuţii mai ciudate şi mi-a plăcut, oarecum.
Cătă, mulţumesc că ai curajul şi încrederea necesară să îmi spui toate pe care mi le-ai spus până acum...
S-a dus la baie iar când a revenit am vorbit iar şi datorită faptului că se auzea cu ecou spunea că ne ascultă cineva conversaţia. Am început noi acolo cu ameninţări XD ("Şmechere... dacă nu închizi trimit băieţii după tine. Ce, ai amuţit? Ţi-a mâncat pisica limba? Nu mai eşti aşa dur, aaa? -după câteva secunde- Tu tot n-ai închis? Stai tu numa că îl trimit pe ăla micu' după tine. Culturistu'. :))") . Epic! Într-un final am aflat cine ne asculta telefonul şi am aflat şi planul diabolic dar NU VĂ MERGEE! Mwahaha. După ce am terminat-o cu mafia am început să plănuim cât de cât ziua de azi. Ne vedeem :x Va fi ceva de mers pe jos astăzi şi va fi şi multă distracţie. Eu voi filma B-)
Aseară a ajuns Iri acasă :x Suunt atââât de fericită pentru că îmi era foarte dor de ea :( Cătă mi-a zis că mi-a făcut o brăţară -din aceea din noduri-. Ce fericită era când a terminat-o şi pe-a Irinei -le lucra în paralel şi se plictisea-.
Ah, vine una din surorile mele împrăştiate prin ţară la mare, cu cortul XD şi anume Geo :D A zis că vrea să-i asculte pe cei din formaţie cântând şi să îmi cumpere ceva lucrat de mine :D Stăă până sâmbătă... vine azi. Va trebui să îmi găsesc nişte timp :-?
Cam atât, mai vorbim! :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu