Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 30 iulie 2011

..I'm not giving up...

Motto:
"You say when he hits you
You don’t mind
Because when he hurts you,
You feel alive"
Flyleaf-Stay -dedicată de Iri...-

Când totul simt cum cade în jur îmi dau seama cel mai tare cum mă simt... Trebuie să fie cineva mereu lângă mine altfel sunt slabă. Ieri am avut un astfel de moment... De obicei îmi spuneam "Cu îi pasă? E cineva care îmi e alături şi nu mă va părăsi" dar acum m-am blocat şi am zis "Nu mai e aşa...". Chiar dacă le am pe fete, nu e chiar acelaşi lucru dar compensează cât de cât nevoile mele...
Şi am sunat-o pe Cătă... Mi-am spus oful... Când m-am culcat am sperat să fie mai bine. Da' de unde! Memoriile reveneau chiar când nu trebuia.
Azi... M-am trezit şi de atunci până acum tot o ameţită am fost.
Nu contează, trec peste. Aştept să vină odată Cătă să mă simt mai bine. Sunt ceva tentative din partea lui Erdal şi a lu' Flee. Mulţumesc...

Ieşiri...
Am ieşit de vreo două ori cu Cătă.
Prima dată am fost la ceainărie. Am băut un ceai african cu banane şi căpşuni în timp ce interpretam un vis de-al Cătălinei. Am fost prin parc, ne-am plimbat, ne-am întors şi am mers prin Diverta.
A doua a fost o plimbare lungă de la Tomis la City -pe jos!- pentru a-şi lua Cătă o rochiţă-. Nu spun cââte claxoane am primit plus că ea a fost întrebată dacă e EMO! Oh da...
După ce am ajuns în City -care era aproape gol- şi ne-a, făcut treaba am plecat spre Mamaia de unde urma să-mi iau ochelari de soaree :x
Drumul a fost lung dar ne-am bucurat de o porţie de coloranţi.

Marţi ieşim şi cu Iri şi au şi repetiţii. Abia aştept să văd ce mi-a adus!
Bye...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu