Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 7 august 2011

Please...

Motto: "...don't tell me anymore,
There's a weight in your eyes, and it weighs on my heart,
Where have the children gone?
We were innocent once... that was so long ago."
Flyleaf - Have we lost
Image and video hosting by TinyPic
Aseară avea atâtea idei de postări inclusiv de una pe care o pregătesc pentru ele, cele care mi-au fost întotdeauna alături. Menţionez că imaginea am luat-o de pe Facebook-ul unei tipe, nu ştiu dacă e făcută de ea sau ceva, doar că îmi place.
Astăzi a fost ziua soră-mii şi se presupune că ar fi trebuit să mă distrez. Nu au fost probleme sau ceva... prea mari... Doar că nu m-a încântat prea tare prezenţa celor mici, mai ales a prinţeselor care ba se certau ba se iubeau. De asemenea, a fost mult mai bine ca anul trecut. Încă mai am memoriile anului trecut.
Ah, m-am apucat de japoneză! Dacă tot am văzut-o pe Flee că învaţă spaniola şi rusa, am vrut şi eu să mă apuc de japoneză (că tot tânjeam la ea de mult). Acum şi Cătă s-a apucat de germană XD. I-am povestit mamei şi a zis: De ce nu te apuci şi tu de germană?
Me: E greu!
M.: Am mai auzit oameni să înveţe germană dar japoneză...
Me: Tot e mai uşoară pentru mine!

Apropo se învăţat, abia aştept liceul! Ştiu că poate o să fiu greuţ sau ceva dar nu-mi mai pasă. Am vorbit deja cu Oana -viitoarea mea colegă de bancă- şi am decis să stăm la mijloc -nici în primul rând, nici în ultimul-, la fereastră. O să fie amuzant mai ales că am auzit că Dudu (Extra Freacă) şi-a luat nasul la purtare şi nu mai am (avem) chef să îi tolerăm prea multe... Pe bune... Are prea multe fiţe, la fel ca soră-sa, Princess Daianna.
Trecând peste, am să închei postul ăsta datorită împrejurărilor care nu-mi permit să îl continui. Revin, sper, mâine cu "Pentru ele". Byez!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu