Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 5 august 2011

Am tot amânat...

Image and video hosting by TinyPic
...postrea dar pe ultima sută de metri mă apuc să o scriu. MySpace
În sfârşit s-a făcut dreptate! Am aflat astăzi de la însăşi majestatea sa Princess Daianna că pe viitorul 8 B îl va lua pe DIRIGU!MySpace Sunt aşaaa fericită că am scăpat de el pentru că am fi avut şanse cam de 50% avem noi. Nu ştiu şi nu vreau să ştiu cum de am scăpat de el, cert e că abia aştept liceul MySpace.
Ador să încep de dimineaţă -sunt matinală- şi e şi mai bine că termin mai devreme :D Acum că ştiu că dirigu s-a dus şi că voi avea alt diriginte nu pot decât să presupun cine va fi. O variantă ar fi profa de latină -care i-a avut pe cei de la fostul 8 D- iar cealaltă profa de chimie -care i-a avut pe cei de la fostul 8 E-. Sincer, fiecare e cu defectele ei: Cea de latină pare cam... severă (?) iar cea de chimie cam la fel plus că mai are şi crizele ei... Cred, totuşi, că aş prefera un alt profesor, nu ştiu...
Mă gândesc cum ar fi să o avem pe SheilaMySpace. Este profesoară de chimie şi în ciuda faptului că ţipă mult şi restul este foarte de treabă! Eram eleva ei favorită şi nah... O iau în considerare pentru că a fost dirigintă la clasă de a 12-a. (Sper numai să nu fi fost de balet). Un alt profestor ar fi viitorul prof de logică, Sîntimbreanu.MySpace Tipul pare ok, nu ştiu prea multe despre el decât că nu e prea bine să îl calci pe bătături. Mi-a fost supraveghetor la examen :D

P.S.: Aceasta este o postare mai veche nepublicată pe care am editat-o puţin. Revin cu alta cât de curând :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu