Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 17 august 2011

New!

Melodie nouă de la Groove Coverage! Chiar dacă sunt obsedată de Flyleaf, mi-am amintit să mai verific şi canalul lor şii...

Here comes the motto too:
"Angeline life is not what it seems
open up your eyes runaway from your dreams

Angeline life is more than you see

Paradise is not what you want it to be


Angeline there is more than you know

listen to your heart when there`s nowhere to go

Angeline dry your tears in the rain
life is just a trip and it`s calling your name
"

Aş fi pus şi video dar nu mă lasă de pe canalul lor oficial. Oricum, love it :x.

Despre ziua de ieri.
A fost o zi cu mult mai bună decât se prognozase. Cum spusem şi ieri, s-a amânat plaja şi am mers la Carrefour. Ce e de făcut în Carrefour? În primul rând, Carrefour este în Tom, care este tot un fel de mall sau ceva pentru că are foarte multe magazine şi fastfood-uri, etc. Nu asta ne-a interesat pe noi prea mult pentru că intrasem în Bamboo, mersesem la sk8-eri şi la animale. Go to Carrefour now!
Nu vă imaginaţi că am făcut cine ştie ce cumpărături. Prima oprire: Cărţi şi cd-uri. Cătă căuta o carte de anatomie pentru David -urmează ziua lui- iar eu găsisem un Kinect!! Numai că nu ştiu ce problemă avea de nu mergea.
Go to toys. Jucării! COPCHII CE SUNTEM! Aranjamentul de ieri era: Eu "Moni", Irina "Iri" şi Cătă "Irinuca" :)). Fericita familie Columbeanu! Am găsit nişte maimuţoi GENIALI care cântau! Concert, ce mai! Nu se poate povesti sau dacă se poate, ne-aţi crede nebune şi CHIAR SUNTEM dar poate nu ar avea haz. A fost super :)) Gummy Bear rullează- Dădea pinguinul ăla din cap ca zăpăcitu'. Mai erau nişte dragoni care cântau serenade, căţei care dădeau din cozi -şi nu ştiţi ce minunat cântau pinguinul cu căţelul împreună! =))- şi nişte chestii care cântau LINKIN PARK!
Acum, să ne mutăm la rechizite. Urmează să ne facem cumpărăturile pentru şcoală aşa că am venit să ne uităm la genţi/preţuri/ce mai are pe acolo. Am scris multe preţuri şi chestii. Ni se şi spusese că nu avem voie să filmăm -Iri filmează TOT!-.
Mi-am găsit şi geantă -sper să mai găsesc când mă întorc-. Găsisem şi nişte teneşi atât de drăguţi! Roşiiii! :x
De sete şi foame am pus toţi banii la un loc să ne luăm de băut/mâncare. Din Carrefour luasem o apă cu gust de căpşuni şi un pliculeţ de Nestea. Combinaţia de căpşuni cu piersici e genială! A fost al doilea cel mai bun Nestea pe care l-am băut, pe primul loc rămâne clasicul Nestea de piersici.
Am fost să ne uităm la fastfood-uri apoi mi-a picat fisa: Iri e vegetariană! -de câteva zile încoa-.
Ne-am învârtit pe la 5 restaurante apoi ne-am hotărât ca eu cu Cătă să împărţim o pizza iar Iri să ia o salată. Zis şi făcut.
Din păcate salata ei nu a fost cine ştie ce iar de la noi nu a vrut. Am plecat şi ne-am întors în Carrefour! =)) LA JUCĂRII! La raionul din faţă era o tipă de la Carrefour aşa că noi începusem:
C.:Hmm... Ce să-i luăm lu' Victor?
Me: Nu ştiu. Să vedem asta. -dau drumul la un maimuţoi-
C.: Nu, e prea mare. Împlineşte 10 ani!
I.: What? O_O
Me: Fratele lu' Cătă!
I.: Ah :)
Me: Victor! :D
I.: WHAT?! o_o
Me: Iri, nu iei şi tu surorilor tale ceva?
C.: Da, că vine ziua lu' Diana acuş :(
I.: Ce aveţi?!
Me: Păi urmează ziua surorilor tale. Dacă nu vrei să îi iei Dianei înţeleg dar credeam că te înţelegi cu Andrada, doar e cea mai mică :(
C.: Aşa e, de obicei cu cei mai mici te înţelegi mai bine!
I.: Aţi înnebunit...
Între timp noi tot "testam" jucăriile pe acolo :))

Am plecat şi am mers spre o papetărie să comparăm preţurile văzute. În 312:
C.: Da, şi cum îţi ziceam de Ursus... Să fi văzut ce bine îi stătea mimozei ăsteia în negru! Cu tricoul ăla arăta super.
I.: Păi şi la Jamiroquai era aproape la fel numai că avea maieu!
Me: Ah, mersi Căt... PE CINE FACI TU MIMOZĂ?!
C.: Şşş...

Apoi am mers la papetărie şi să ne uităm după ciorapi coloraţi :D Cam atât. Şi da, Cătă a avut o idee excelentă şi ziua a fost minunată, mersi Cătă că ne-ai dus în Carrefour.
See ya!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu