Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 25 iulie 2011

Sunt fericită în legătură cu cine sunt...

Deşi vara nu s-a terminat, întotdeauna am impresia că gata, a venit August şi s-a sfârşit distracţia -încă nu a venit, mai e o săptămână-. E ciudat dar e oarecum o pregătire menteală pentru liceu -pe care abia îl aştept-.
În ultimele luni şi mai ales vara m-am schimbat destul de mult. Enorm chiar. Ceea ce nu s-a schimbat sunt prietenii. Ei au rămas aproximativ aceiaşi -sau nu... nici măcar atât-. Iri, însă, a rămas cu siguranţă şi la fel va rămâne şi Cătă: Două persoane care nu mă judecă -nu prea tare, aşa puţin merit-, mă ascultă şi încearcă să facă totul pentru a-mi fi mie bine. Mulţumesc fetelor!*Biiig hug*
Ca să vă lămuresc: Da, şi Flyleaf m-a schimbat. Mi-a schimbat mult mentalitatea, modul în care văd viaţa şi ce mi se întâmplă în jur. Veţi vedea în motto-ul ce urmează a fi la sfârşitul postării :D
Probabil că, ascultând melodiile puse de mine pe blog v-aţi făcut impresia că este o trupă Emo. Nu, nu este. Nu vreţi să vă schimbaţi părerea? Eu nu insist. Zic doar că versurile nu sunt ceea ce par a fi. Am învăţat să fiu atentă şi să caut sensul "real" -mersi mult Iri-. Da, sunt şi unele melodii de dragoste, despărţiri, alte alea dar nu toate.
Am devenit mai paşnică. Nu mai sunt aşa certăreaţă: prefer să ignor decât să mă contrazic în continuu. Petrec mai mult timp cu prietenii, persoanele care chiar merită, stau cu familia -şi mă înţeleg bine!-. Asta da vacanţă! :x

Trecând peste schimbarea mea, continuăm cu ultimele "noutăţi" XD
Cătă vrea să se vopsească... Sincer, mă tenta şi pe mine ideea prin aprilie-mai dar am abandonat-o gândindu-mă că nu vreau să-mi stric culoarea :D Şuviţe parcă tot aş vrea să-mi fac :-? Aştept păreri XD
Iri a plecat la Piatra Neamţ şi OH DAA! Şi-a luxat piciorul... :| Va sta în cameră toată excursia şi va vorbi cu mine B-) XD
Eu aştept ziua de miercuri să-mi dau odată jos oja asta -mi-a nenorocit unghiile-. Cătă are repetiţii deci nu cred că o văd foarte curând...

Sâmbătă...
Am fost la plajă cu ai mei :3 Toate bune şi frumoase, am plecat şi tata: Hai că vă fac o surpriză!
M.: Unde mergem?
T.: La poarta 1.
-unde era concertul de zilele Timişorenei-
Me: Ăăăă... dacă găsesc pe cineva care să vină pot să mă întâlnesc?
M.: Da :-??
Dau eu telefoane, stabilesc. Totul ok. -persoana urma să vină peste vreo două ore dar nu mai contează :-s-
Stăm noi la masă -concertul nu începuse- şi veniseră cei de la Timişoreana -îmbrăcaţi suuper plus că era şi un Charlie Chaplin pe acolo care îmi făcea cu ochiul :x XD. So funneh!- cu un concurs. Erau cinci clopoţei: doi sunau, trei nu. Tata trebuia să aleagă unul care să sune. Bineînţeles că l-a ales din prima pe unul din cei buni şi a câştigat o halbă Timişoreana :))
După ce trecuse timpul mă sună persoana în cauză că a ajuns aşa că plecasem de lângă ai mei. După aproximativ 15 minute mă sună mama cum că trebuie să plecăm.
Am ajuns acasă şi am stat toată seara cu telefonul la ureche :))
Cam atât momentan. M-am gândit mai bine şi o să am două motto-uri azi.

"I'M SO SICK of being pushed around by you over and over AGAIN. You filled my heart with pain and SORROW. The only reason I'm still FULLY ALIVE is because I still love you. All day, everyday I feel like you're ALL AROUND ME because you said it yourself, I'm your BEAUTIFUL BRIDE because I am one of the bodys of Christ."
Love Flyleaf!
"This is our last song
I thank you guys so much for hanging out with us tonight
We want to tell you that you're beautiful and that we love you
And that no matter who you are
Or what you believe
or what you do
or what you've done
that God loves you too...
"
Flyleaf-How He Loves

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu