Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

vineri, 22 iulie 2011

Rainy day!

Exact aşa cum îmi place mie :x Bineînţeles, vorbesc de ziua de ieri pentru că azi e frumos afară :))
Ieri a plouat. Mai mult noaptea, ce-i drept, dar şi ziua a mai picurat.
De dimineaţă am fost să duc copiile şi poza la şcoală pentru carnet. Pe la 12 şi ceva m-am întâlnit cu Cătă şi am luat-o pe jos către City. Am dat peste fani, alea alea, obsedaţi X_X, vedete... XD Am ajuns la City apoi... Ce? Să mâncăm! Unde? Cozi interminabile la McD, KFC & more -nici la Chinesse nu am putut merge:))-. Am mâncat într-un final iar apoi am fost să ne plimbăm. Iri nu putuse veni cu noi pentru că maică-sa nu ajunsese acasă deci am fost numai eu cu Cătă. Am fost prin magazine -nu cine ştie câte-, am luat îngheţată... Am mers şi cu liftu! :)) Apoi am ajuns pe la Diverta :3 După câteva cărţi NU PREA şi PREA interesante am dat de "Enciclopedia Fetelor" B-) Ne-am luat două şi începeam: "Uite-te la pagina 45." "Oh YEAH!" "Uite-o pe X la pagina 50." "Nesimţită eşti!" etc XD Dacă sunteţi curioşi puteţi personal să verificaţi cartea -sunt câteva exemplare în Diverta-. Cel mai tare capitol fusese "Zorzonel"! =)) Cică "l-am lăsat mai la urmă pentru că este ceva special pentru fete". It was too funny! :)) Apoi am fost la toaletă şi Cătă începea că "Te aranjeezi, vrei machiaj, ceva?" :)) They're obsessed -Cătă şi Iri-. Ora cinci a veni so... Fetele ştiau ce urma. Pleacă minunata mea prietenă Cătă şi eu rămân în City. Verific: 17:01 -la Cătă 03-. O sun. Vorbim noi ce vorbim şi... nu mai contează. Pe la 17:09 închid iar restul e istorie.
Cert este că pe la şase jumătate mă bombardează ele cu mesaje că "Ce ai făcut?" şi "Cum a fost?". Ajung la mama şi plec acasă...
Aseară vorbisem cu Cătă până pe la 11 când se enervase mama că stau prea mult la telefon :)) Cătă era fericită că a învăţat-o Iri să descarce muzică aşa că s-a apucat de treabă pentru că azi de dimineaţă a plecat la ţară. Eu sunt singura care nu pleacă nicăieri vara asta. Cătă la ţară -până duminică. Ce bine că nu stă mult pentru că eu nu mai am cu cine să ies- iar, de luni, Iri la Piatra Neamţ TT__TT -ea o să stea mai mult pară-mi-se deci tot cu Cătă rămân-.

Ah, şi încă o chestie! Princess Daianna vrea să se schimbe! Ne-a întrebat ce ne deranjează la ea şi noi am luat-o pe toate părţile că aia şi ailaltă şi nu mai ştiu ce XD. Acum vom aştepta şi vom vedea...
Cam atât momentan. Revin cât de curând. See ya! :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu