Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 1 iunie 2011

Zile ocupate...

...mai ales de sfârşitul anului şcolare ce include spectacolul şi admiterea. Am emoţii mai pentru mâine. Dau proba la desen şi o să fiu de la 8 jumate în şcoală. La 9 începe dar sunt fericită! Emoţiile mi.au mai trecut datorită faptului că o să fiu în sală (sala 1!) cu Ana şi Erdal :x
Am de făcut nu unul, ci două filmuleţe! Şi anume pentru noi şi pentru 8 A. Azi şi sâmbătă mă ocup de ele intensiv. Totuşi, spectacolul va fi vinerea viitoare, pe 10, împreună cu ultima oră de dirigenţie pregătită de dirigu şi premierea. Deci va fi o zi încărcată!
Am vorbit cu profesoara de istorie şi a fost de acord să ne fie profesor îndrumător deoarece cei de la A nu mai au dirigintă iar noi... idem! Plus că nu am vorbit cu cei de la E (cine are curaj?), cu D-ul n.am stabilit nimic iar C-ul ştim doar că va dansa. Suntem dezorganizaţi... din păcate!
Pentru vineri nu aveam emoţii-proba la modelaj-. Dar am auzit de la cealaltă grupă cum că se poate să ne pună să facem noi armăturile şi am zis CE?!. I mean, profu le.a făcut pe toate şi noi nu am văzut nimic. Şi nici nu ne.a zis nimic! Ar fi chiar naşpa să ni se întâmple asta :| Eh, măcar n.aş fi singura.
Am câştigat la concursul organizat de Mărgelutzee (firma de la care cumpăr FIMO) pe Facebook, un voucher de 50 de lei la accesorii aurii, ceea ce înseamnă că mă apuc de făcut brăţări. De asemenea, pe lângă premiu am cumpărat şi panglici deci abia aştept să văd ce va ieşi :)
Cam atât, am mult de lucru TT__TT
Byee!
P.S.: Happy Birthday, children!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu