Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 4 iunie 2011

Să mă simt bine sau rău?

Puneţi în balanţă.
Examene. Emoţii, griji. Mulă muncă, ore obositoare petrecute căutând să fac ce mi se cere.
6 la desen. 7.40 la modelaj.
În viaţa mea nu am luat notele astea la specialităţi, pentru mine şi acum e ilogic ceea ce se întâmplă. Nu cred, nu pot şi nu VREAU să cred că sunt de 6. Bine că sunt, totuşi, admisă. Dar a câta? Şi care va fi situaţia după română-mate? Media e 6.70. Încerc să fac bine la evaluările naţionale altfel... nu ştiu nici eu ce voi face. Iar acum stau şi zic: Şi de oi pica la ceramică şi tot o să fiu recunoscătoare!
Am auzit că Ana şi Adina au fost respinse iar contestaţii nu se fac. Sincer, aş fi făcut.
This and that. Părerea mea e că nu sunt de 6. Nu, NU sunt!
Aşa... acum gândirea pozitivă! Sper să fiu printre cei 60 din 73 care intră. Sunt, voi fi, cu siguranţă!
Nu prea am chef de scris.
P.S.: E ziua mamei. Lov' ya mommy :X

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu