Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 29 iunie 2011

Vizită la Iri.

Deoarece ieri trebuia să mergem să completăm fişa cu licee şi eu eram în oraş de pe la 1 -şedinţa fiind la 5-, am mers la Iri acasă.
She has such an awsome room! :x Tot timpul ne-am uitat prin CD-urile mele -poze, muzică etc-. M-a servit cu chips-uri şi suc. Am înşirat zecile de CD-uri pe jos şi am zis: Alege! Nici eu nu mai ştiu ce am pe ele :)).
Când dădeam de poze îi spuneam: Iri, vezi că nici eu nu mai ştiu ce am pe aici :-s. Inevitabilul s-a produs dar cum Iri e de treabă, a râs! :)) Am ascultat muultă muzică. Mi-a pus Flyleaf... nişte melodii cam lente. Ajunsesem la un anumit folder cu poze şi Iri mă întrebă: Eşti ok? Să nu începi să plângi! Meh: Sunt ok, nu-i problemă. -după 20 de secunde de linişte, Flyleaf pe fundal, eu concentrată la poze- Iri: Moni, sting DVD-ul! Meh: Nu am absolut nimic! Iri: Zâmbeşte măcar! Meh: Poftimm! :D
-după alte 20 de secunde-
Iri: Sigur eşti bine? :-w
Meh: Daaa!
-după un minut-
Meh: Stinge muzica asta că mă face să plâng!
:))
Iri insista: Lasă-mă să îţi cânt ce am compus.
Meh: Nu!
Iri: Te rooog!
Meh: Nuu!
Iri: Bine...
-alte zeci de minute, alte CD-uri-
Meh: Vaiii, ascultă melodia asta!
Iri: Ce e?
Meh: JUSTIN BEIBER! -Eenie Meenie-
Cât am putut să râdem de voicea lui! După ceva timp a venit mama ei care urma să ne ducă la şcoală la şedinţă -mama era deja acolo-. Ne-a deschis nouă laptop-ul iar noi... HAI LA SIMS! :)) Am început eu să fac acolo o tipă drăguţă! :x După ceva timp am primit sms de la Rux cum că nu se mai ţine şedinţa. Am anunţat-o pe mama care s-a dus să vorbească cu dirigu şi a aflat că am intrat la liceu. Yaaay! După ceva timp ne-am întors şi m-am uitat pe liste. So happy!
~~~~~~~~~~~
Am făcut Facebook-ul trupei Irinei -CONTUR- şi blogul.
http://contur-band.blogspot.com
Sper să vă placă! Revenim curând cu informaţii pe blogul lor! :D Prima lor melodie, Breaking Free se găseşte pe blogul Irinei -nu e varianta finală, nici la calitate prea bună dar nu avem ce face! momentan-.
http://elizevalen.blogspot.com/2011/06/breaking-free.html




Motto:
Fight the tears with pretty smiles and lies about the times...
A year goes by and I can't talk about it...
The times weren't right and I can't talk about it...

Chorus romance says goodnight; Close your eyes and I'll close mine.
Remember you, remember me; Hurt the first, the last, between.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu