Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 20 iunie 2011

Imi merge bine!

Dupa o noapte plina de vise cu vampiri si treziri datorate caldurii, acum m-au apucat starile de rau si greata.
Cum ziceam si aseara foarte scurt (apropo de lungimea postului, imi pare rau -te stii tu-), sunt pe Twilight mode dupa New Moon vazut de doua ori iar celelalte doar o data. Totusi, New Moon e si cel ce m.a facut sa plang cel mai mult si mi.a placut cel mai mult -masochism?-.
E ciudat sa vezi Twilight cu parintii, asta e clar. O faza absolut ridicola: Bella si Edward se sarutau. Tata: da-i de aici, cine stie ce invata Monica.
A facut-o la misto, asta e clar. Dar mi-a facut mai mult rau cand m-a facut sa ma gandesc la asta.
Inca un aspect: nu-mi place sa plang in fata lor. Nici la cinema cu fetele nu m-am simtit prea bine dar cu ei e si mai si.
Twilight singura ma face sa ma simt si mai singura si e mai rau. Dar macar atunci pot plange cat vreau -New Moon singura acum cateva zile, perfect-.
Doar gandindu-ma la cum reactionez poate parea comic dar traiesc drama cu o intensitate prea mare! "Edward, n-o parasi, are nevoie de tine!"
Sa schimbam putin subiectul. IRI SI-A FACUT BAND! :x cu Catalina vocalista. Al doilea chitarist-Razvan, Tobosarul-Andrei, Bassist-Liviu. Eu cica ii cunosc joi la repetitii eu fiindu-le manager, director de imagine, designer... XD o sa fie amuzant.
Inchei aici, scriu miercuri cel mai probabil. Byez!
Saiko@mail

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu