Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 20 iunie 2011

Dar totusi...

La draci am chef de scris. Urasc sa scriu de pe mobil. Urasc sa stau pe net de pe mobil. Nu am nimic iar tot ce ma calmeaza acum este muzica.
Nu voi uita curand si asta ma deprima adesea. Regret ca s-a ajuns aici. S-o citez pe Bella: nu regret deciziile care m-au adus aici; tot ele mi l-au adus si pe Edward.
Cam asa e mereu. Fiecare decizie are si parti bune si parti rele. Totusi, I'm alive!
Spre exemplu melodia de acum: All around me. Versurile: I can feel you all around me, ma face sa ma simt prost. "I'm alive!" ma reinvie, "I am alone and they are too with YOU" ma trezesc la realitate iar "Take my hand, I give it to you, now yow own me, all I am. You said you will never leave me, I believe you, I believe", care sunt favoritele mele, imi dau speranta.
Parti bune si rele. Nu e nimic perfect, dar asta ma bucura. Stiu ca asta e un motiv suficient de bun pentru care sa nu ma simt -atat de- inferioara.
Melodii, melodii. Si versuri!
"Face the ugly girl, that's murdering me"... Aia-s chiar eu uneori :)
"I'll take this piece of you. And hold for whole eternety" da... Momentan da...
"Praying all be new, and living like it all depends on you" de ultima parte mi s-a zis si o recunosc.
"I love you, please see and believe again" pe asta n-o comentez ca as zice chestii prea urate pentru o melodie asa frumoasa.
"You take what they say, go back and cry" nu am ascultat mai deloc pe cei din jur. Dar li s-a dat dreptate iar eu urasc asta.
Sincer, as continua dar nu mai am resurse (mb). Noapte buna (sper sa am si eu)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu