Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 4 aprilie 2011

Perioadă supraaglomerată...

...din păcate :( Abia apuc să scriu pe blog şi nici nu am idei... Să vedem ce găsim prin memoria mea ocupată dar totuşi goală (?)
Abia aştept excursia la Tulcea *Sâmbătă*. Am de gând să filmez şi să fac poze *voi avea apoi ceva de lucru dar mă angajez să iasă ceva cât de cât oke*. Îmi pare rău că nu vin mulţi colegi *Eu, Ruxy, Erdal, Iri, Nadia, Vero şi probabil şi Irina... cel puţin atât ştiu eu...*. Totuşi, mei mergem şi cu alte clase de a 8.a şi a 9.a *vor avea ei grijă de divertisment*. Până atunci, însă, avem teza respectiv testul la geogra *profa cere prea multt! Până şi Rux mi.a dat dreptate care la începutul anului zicea că geografia e muult mai uşoară ca istoria şi acum se plânge mai rău ca mine şi ea dă şi teză la geogra, eu scap doar cu test dar subiectele sunt aceleaşi*.
Scrisesem citez "semi-lost mp4" într.un post trecut. L.am găsit! Mai precis profa de mate :x I.am băgat de curând o nouă doză de muzică şi acum mă folosesc de el la maximum *i.am înnebunit pe ai mei*.
Vineri am dat simulare la română *evaluarea naţionalăă X(*. Eu o aştept pe cea de la mate! *lunea viitoare*
Azi trebuie să.i fac cadou profesoarei de franceză şi stau să caut idei de felicitare *nu, nu pe net/google ci în cap*.
Apropor de franceză, vineri am făcut ceva gen teste de personalitate şi erau întrebări destul de ciudate dar şi amuzante...
Săă vedem:
Mergi să vizitezi o ţară străină, ce iei?
-mai mulţi ghizi
-un ghid
-un roman de Jules Verne

Mai mulţi ghizi! :x Glumesc, unul e de ajuns!

Mergi în India. Ce mănânci acolo?
-o conservă adusă de tine în bagaje
-mâncare locală
-un hamburgel de la Mac Donald's

Oricât de tentant sună McD eu urăsc hamburgerii aşa că aleg mâncarea locală :x *da, îmi imaginez că mă expun riscului de a vomita dar dacă nu rişti, nu câştigi!*

Mergi la camping. Iei:
-mai multe corturi în funcţie de tipul de teren
-uiţi cortul
-cort în funcţie de regiunea turistică vizitată

Ăăă... cel mai probabil uit cortul :d

Dacă ar trebui să alegi, ai lua în geantă:
-o carte bună
-un ceas deşteptător
-ăăă şi aici nu mai ştiu cum se traducee :d

NEXT!

Preferi să călătoreşti:
-făcând auto-stopul
-cu maşina
-cu trenul/avionul

Trenul *toată clasa începea să se contrazică apoi pe tema riscului de a face auto-stopul*

Într.o ţară străină preferi să comunici:
-într.o limbă internaţională
-în română
-în limba locală

Ăăăă... limbă internaţională aka engleză. Dacă ajung la Cucuieţii din deal ştiu eu unde şi nu ştie nimeni engleză mă enervez şi îi stresez cu româna! :-L Le bag şi o manea, am zis!

Când pleci cu trenul:
-stai în gară 15 ore şi aştepţi să plece un tren unde ai tu nevoie *nu e tradus exact dar pe aproape*
-suni să îţi faci rezervaţie
-mergi personal la gară să îţi iei bilet

Ăăăă... merg personal?

Într.o excursie îţi place:
-să vizitezi destinaţiile turistice
-să mergi pe străzi
-să intri în contact cu oameni noi

Să merg hai-hui pe străzi :x

Preferi să călătoreşti:
-singur(ă)
-în doi
-în grup

Deci a fost o maare discuţie pe tema e mai amuzant în grup, cu prietenii apropiaţi. La întrebarea asta am fost singuraa care a răspuns "În doi" =)) Apoi bineînţeles că a început şi Ratonul să facă mişto cu capra lui cu tot :))

Trimiţi părinţilor şi prietenilor:
-cărţi poştale
-scrisori lungi
-telegrame

Prefer cărţile poştale

În excursie preferi:
-hotelul
-camping.ul în rezervaţie
-camping.ul în sălbăticie

Dacă nu aş fi fricoasă aş alege camping.ul în sălbăticie. Dar aşa aleg hotelul:))

În exursie preferi:
-să faci poze
-să ţii un caiet cu notiţe
-te bazezi pe amintiri

Ăăăă... cred că poze. Dar şi amintirile pentru că nu faci poze aşa, oriunde...

Încurci trenul. Ajungi într.un oraş necunoscut.
-profiţi de situaţie şi vizitezi oraşul
-te întorci
-schimbi destinaţia

Cred că profit şi vizitez. Bine, acum depinde de situaţie, dacă vreau neapărat să ajung undeva mă întorc...

În caz de pericol:
-te bazezi pe propria decizie
-te consulţi cu prietenii
-ştii deja părerea prietenilor

Ăăăă... mă consult cu prietenii!!

Azi vedem rezultatele. Eu ştiu c sunt dusă oricum, nu am nevoie de aprobare :))

Eh... acum vorbesc cu Iri şi aştept să.mi trimită filmuleţe ca să le editez. Scriu când mai apuc. Byee!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu