Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 23 martie 2011

...Life's like this...

...sooo...
Marţi:
Am luat 10 la modelaj :x Tema: La pescuit. La ora de română am făcut exerciţii. La istorie ni s.au adus testele de săprămâna trecută la isto şi civică deci nu ne.a predat. La română am făcut iar exerciţii *aiurea program, ştiu*. La civică Mircea şi Ratonu au fost ascultaţi la isto şi au dat test la civică pentru că lipsiseră.
---P.S.---
Post început miercuri seara, continuat azi, Joi 24 Martie :))
Aşaaa... La civică ne pergăteam de geografie. Adică eu recunoşteam râurile alea pe hartă, Erdal mă punea să i le zic după numere *copiuţa.i sfântă*. Erdal a ieşit să facă harta pe tablă. Am ieşit să.l ajut la râuri iar profesoara mi.a zis:
-Monicaa... mi.ai rămas datoare cu nişte mimuri....
-Eu doamna? De ce...? :(
*nu zic că toată clasa Hai Monicaa*
Într.un final am început să imit acolo pe profu de pictură
-Păi BEEEY ERDALEEE CE FACEM AICI?!
sau
-Heyy... Ţuţii!
şi altele :))
La care profa:
-Şiii... profesoara aia nebună de istorie cum face?
Încep eu pe acolo... Fluierăm şi noi ca dânsa...
Ce e important? Că i.am făcut pe toţi să râdă!
Geogra...
---SPAŢIU---

Aşaa... Nu prea mai am chef să povestesc. Nu acum. Voi termina, poate, în weekend. Nu uitaţi de Ora Pământului! *da, îmi bat gura degeaba, voi veţi face total altceva decât ce v.aş ruga eu aşa că... *
Daa... închei aici *zi proastă, plâns din cauza lui Erdal -NU tipic mie- şi altele* cu promisiunea că voi reveni în... altă zi...
Byee...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu