Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 3 februarie 2011

Vă mulţumesc...

...pentru cele peste 10.000 de vizualizări...
Când am făcut blogul nu mi.am imaginat că o să ajung atât de repede la acest număr... E ceva...
Să vedemm... în primul râng o să.i zic un călduros La multe vieţi pisiceşti! surorii mele mai mari Ayame :X Să ne trăieşti, pisică sclifosită!
Aşaa... Ce fericită sunt că mama mi.a "rezolvat" vacanţa... mi.a dat şi mai multe variante de făcut la mate... La PC nu ştiu când mai intru, mi.a pus sechestru şi pe mp4... Off... Măcar pe mess pot să mai intru de pe mobil. Anime.ul nu ştiu când îl termin, deci totul e varză.
O să fie petrecerea de ziua Irinei sâmbătă sau duminică şi sunt invitată... Nu prea am idei de cadou *bine, una mică dar nu e de ajuns* aşa că văd eu cum fac...
Azi.noapte am avut iar unul din acele vise în care apar multe persoane care nu au, teoretic, nici o legătură una ce cealaltă şi se întâmplă multe chestii ciudate din care îţi aminteşti numai mici fragmente.... Oooo daaa.... :3
Ieri mă gândeam să mă fac regizoare *mi s.a spus de multe ori că ar trebui să se facă un film/serial după viaţa mea. Totuşi, ar trebui să fie separate pentru că ar fi o comedie-dramă-SF şi mai ştiu eu cum*. Twilight ar fi minciună faţă de ce aş face eu B-) *nu săriţi pe mineee, iubesc Twilight!*.
Abia aştept să merg să mă tund *mama a zis că poate merg săptămâna asta*. Mi.e dor de bretoonul meuu :( Şi abia aştept să o revăd pe Iri *care mai mult ca sigur se distrează fără mine :-w*
Aaa... şi am văzut că mi se termină şi minutele... ce frumos! Chiar când am aflat că Flee e pe Voda şi eu atâta timp nu am ştiutt!!! Acum mai tre să aştept o săptămână să reîncarc...

Cam atât pe azi... I.m... about to melt =D


Melt - I'm about to melt

I can't tell you that I like you... but...

Melt - I can't let our eyes meet

I'm not into love and all that

But I do... like you

Saiko te iubeşte!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu