Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 31 ianuarie 2011

Februarie...

...începe mâine...
Zile de naştere una după alta şi, inevitabil, Valentine`s Day... Mă gândesc cu groază la ziua de 14 deoarece ştiu că nu va fi nimic frumos de pe urma ei. Voi avea amintirile anului trecut şi atât... 14 pică luni deci băieţii ar trebui să ne servească cu bomboane (nu?).
Azi.noapte am dormit în sfârşit fără pauze... Însă am visat că jucam volley şi m.am trezit dând cu mâna în perete *a durut*. Aseară am văzut Paycheck *Vero, ăsta.i pentru tine* când ai mei se uitau la 2012... Nu am avut niciun chef să îl văd, după mine este o prostie, oricum, am întrebat.o pe mama cum i s.a părut... a adormit în timpul filmului XD So Iri was right... Nu e cine ştie ce de capul lui...
Aseară mama a făcut clătite... am întors şi eu una, e cu dedicaţie pentru Vero. I.am făcut poză dar nu a ieşit prea bine *pare rău :(*.
See ya!
Saiko te iubeşte!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu