Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 19 februarie 2011

Postarea cu numărul 99...


...Yay for mee!
În curând fac 100 deci va fi bucurie mare pe capul meu.
Acum sunt... Obosită... Pe lângă faptul că am avut nasul înfundat şi m.am trezit de ceva ori, am avut un vis urât... Nu a fost cine ştie ce şi unora nici nu li s.ar părea urât dar... pe mine m.a afectat.
Aseară m.am uitat cu ai me la Românii au talent. Unii chiar au! Favoriţii mei sunt următorii *nu au o ordine anume*:
Veveriţele Vesele


Câââât de mult am putut să râd! Must see it. XD

Narcis Iustin Ianau

Copilul ăsta are un dar EXTRAORDINAR. I mean, când l.am auzit am rămas :| WTF?! Şi nu l.a ajutat nimeni în legătură cu asta. Totuşi faţa lui Mihai Petre... PRICELESS... :x :))

Şi ar mai fi doamna care a citit un cuvât de 72 de litere şi făcea origami şii... Cam atât? *nu.mi mai amintesc mai nimic acum...*

Speram să scriu mai mult, dar se pare că nu am niciun chef în mine. Abia am închis telefonul *Rux se plictisea* şi acum stau să.mi adun gândurile IAR *probabil nu ultima dată*. Luni avem inspecţie. Trebuie să fac.. desene. Am o lene în mine aşa că nu ştiu ce o să iasă. În legătură cu asta... ieri m.am plâns de faptul că nu.mi iese prinţesa. Ei bine, aseară a ieşit o prinţesă foarte drăguţă numai că are ochii cam pierduţi şi dacă.i modific îi stric *plus că nu.mi găsesc guma de şters...-Vero ştie*. E ciudat cum s.a schimbat situaţia după ce m.am plâns.
Let.s see... Ah, ziceam de inspecţie. Nu am niciun chef, am stat acasă atâta timp şi ceilalţi au repetat şi aşa mai departee iar eu habar n.am ce trebuie să fac *bine, mi s.au dat toate informaţiile...*. Va trebui să mergem cu cămaşă şi cravată... Trebuie să mă supun! Am auzit cum că Erdal va juca rolul lui Dumnezeu. I se potriveşte perfect, mai ales că a terminat de citit Evanghelia după Satana!
Ieri am început să mă joc City Ville *a doua manie după Frontier Ville care a trecut*. Am un magazin cu jucării!!! :x Cred că după ce scriu intru să mai fac câte ceva pe acolo.
Ah, mi.am amintit... Azi mi.a dat Adiina poza. Poza în care râd...
Enjoy!

Şiii... Stela Popescu!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu