Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

duminică, 6 februarie 2011

La nouă dimineaţa...

...nu am poftă de mâncare... Nici nu am reuşit să.mi termin micul dejun dar mă simt minunat! Stau şi ascult în continuu 7 Things... Ador melodia asta *poate probabil că se potriveşte cât de cât cu starea mea de ceva vreme încoa* şi dacă mă face să mă simt bine atunci am ochit doi iepuri dintr.un foc...
Nu înţelegeţi ce zic, nu? Nu.i nimic... ştiţi... mă gândeam acum ceva seri că o parte din blogurile pe care le citesc... stai... rectific... o parte din autorii blogurilor pe care le citesc fac postări... nu ştiu cum să le zic *elaborate?*... oricum, îşi aleg cuvintele destul de bine şi chiar transmit ceva prin postările lor dar eu? Eu scriu pur şi simplu tot ce.mi trece prin minte, tot ce am făcut sau am zis... Nu stau să mă gândesc "Măi... cum să scriu... ce să scriu... cum să mă exprim ca lumea..."... eu doar scriu şi faptul că nu citesc de ajuns *da, nu îmi place să citesc! Recunosc asta, chiar dacă mi.aş dori ca situaţia să stea altfel... Momma wins again* mă trage în jos... Am exprimare de copil de clasa a 5.a...
Dar bine, nici de gândirea mea nu e cine ştie ce...
Uitaţi... nici nu ştiu de ce am spus toate cele de mai sus... vedeţi? Nu gândesc, doar scriu... La fel fac mereu... acţionez după instinct sau după cum îmi zice inima... Nu.i bine dar asta.s eu...

Aşa... acum chiar vreau să termin cu chestiile astea că mă enervez XD
So... vorbeam de 7 Things... deşi am mai făcut asta odată, uite video:

Eram la video... Fetele acelea sunt... drăguţe? Îmi amintesc, bineînţeles, de mine... Şi de crizele mele XD Dar ce îmi place mie cel mai mult este că Miley, dacă vă uitaţi atent, se tot joacă cu acel lanţ şi asta chiar e ceva ce fac şi eu, atunci când am o stare naşpa, sunt tristă, supărată, etc... :3
Versurile... The seven things I hate about you... Yep... there might be some :3

You're vain, your games, you're insecure
*Games... oh yeah...*
You love me, you like her
*Am trecut de faza asta*
You make me laugh, you make me cry
*Şi încă [,] câât*
I don't know which side to buy
*Ambele ar fi indicat*
Your friends they're jerks
*No, they.re not*
And when you act like them, just know it hurts
*It hurts all the time :3*
I wanna be with the one I know
*Meh too*
And 7th thing I hate the most that you do
*I really do*
You make me love you
*Unfortunately*

The seven things I like about you... Aci atingem părţi sensibile...

You hair, your eyes, your old levi's
*Hair and eyes :x*
And when we kiss, I'm hypnotized
*Trecem peste*
You make me laugh, you make me cry
*Ca întotdeauna!*
But I guess that's both I'll have to buy
*Nu rişti, nu câştigi*
Your hands in mine
*Sweet*
When we're intertwined everything's alright
*Totul e bine când (şi dacă) se termină cu bine*
I wanna be with the one I know
*Să vrei nu e de ajuns*
And the 7th thing I like the most that you do
*Ei... asta da :X*
You make me love you
*Pur şi simplu!*

Nu stau să iau la puricat şi restul, asta o fac în particular...
Fetele plângând... asta m.a emoţionat chiar dacă probabil ele sunt doar actriţe *dar cine ştie... poate au trecut şi ele printr.o dramă sau ceva*. Teddy bears... Am şi eu unul, de la tata... E ceva mai bătrân ca mine şi îmi ştie toată viaţa, aşa că nu se supără când îl sugrum.
Stăteam şi mă gândeam aseară la ce mi.a zis tata acum vreo 2 ani *ce mai vremuri!* pe când purtam o discuţie şi îi ziceam că eu nu cred că mă voi îndrăgosti vreodată. Fiecare copac are umbra lui. Şi asta mi.a rămas întipărit destul de adânc în memorie... Dar s.au petrecut multe de atunci... Acum sigur nu mi.ar mai spune asta *ştie tata ce ştie*.
Ar cam trebui să închei subiectul acesta, chiar dacă e Februarie şi cu toţii ştim ce mare sărbătoare se apropie... *Yayy ~.~* Iar acum istoria parcă se repetă pentru mine... Îmi revin în cap toate momentele petrecute acum un an... Frumos daar nu prea... Spre exemplu... Milka! Cât m.am chinuit eu anul trecut să câştig o stupidă "dovadă de dargoste" şi cât m.am ofticat că nu am câştigat nimic. Dar asta e... Acum o să mă chinuie iar amintirile legate de perioada asta până după V Day cel puţin... Şi ce frumos a fost, şi ce.am primit, şi pe unde m.am plimbat şamd... Nu le spun*cred*... poate doar dacă o să am dispoziţia necesară pe data de 14...

So... school... mâine este blestemata zi de 7 februarie care, pentru elevi, înseamnă teroare... Pregătiţi.vă pentru că începe şcoala! Mâine am franceză, engleză, biologie şi mate... Frumos! Măcar încep la 1 şi nu la 10... De dimineaţă stau iar acasă şi îmi fac de cap până vine tata să mă ia... O să am şi eu aşa timp să ascult muzică *din nou*. Da chiar... eu nici nu ştiu dacă am avut teme de vacanţă... oricum, dacă nu m.a anunţat nimeni înseamnă că nu am avut deci e oke...
Pentru că nu mai am mult de scris, o să.i fac reclamă lu` Skizoo aka Bobo aka Deea aka Andreea... Visit her blog--- Dezintoxicare Totală
Alte bloguri pe care le mai urmăresc le găsiţi în partea dreaptă şi în principal sunt No Name, My Things şi Melancolic Smile. Acum trebuie să aştept după Ayame să posteze ca să.i văd şi eu blogul.
Vă urez lectură plăcută şi succes în noul semestru!
Saiko te iubeşte...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu