Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 5 februarie 2011

La mulţi ani, Irinuco`!

...deşi ziua ei va fi peste câteva zile...
Azi şi.a serbat.o. A fost super! Trebuia să mă întâlnesc cu Ruxy la Casa de Cultură la 10. Pe drum am văzut două pisicuţe, m.am oprit şi ziceam "Sunteţi aşaaa drăguţeee!" la care una Meoww! şi eu Nyaa! şi ea Meoww! şi tot aşa, plus că se ţinea după mine :D M.a sunat Rux, care era în 100. Ironic a fost faptul că eu aşteptam la trecere *traversam şi ajungeam în staţie de unde puteam lua 100 în care era ea* şi se oprise şi 100 la semafor. El a plecat cu vreo 20 de secunde înaintea mea deci Rux a coborât... ŞI BĂTEA UN VÂÂÂNT... Am îngheţat cât am aşteptat următorul autobuz... Vine, urcăm, mergem, coborâm, ne întâlnim cu Iri :X Apoi, pe jos până la Irina *a nu se confunda Iri cu Irina aka Irinuca* unde ne aştepta şi Vero. Eu cu Ruxy deja ziceam că Vero... ea sigur a pus ceva în băutură până să ajungem noi şi, surpriză!... când am ajuns noi, fetele pregăteau sucurile XD
Am dat drumul la muzică, schimbam canalele, râdeam, Lady Gaga, cântece, chestii....
Ne place place place! XD
Vine şi pizza comandată, păpăm, cântăm iar... Nu voi menţiona nimic de băuturile alcoolice XD *că şi multe au fost!*
Apoi Ruxy a trebuit să plece. Am dus.o până în staţie la 102 şi ne.am întors să facem curat. *Apropo... chiar cred că Irina s.a îmbătat după cum dansa... XD*
Am terminat curăţenia, am vrut să plecăm să ne plimbăm prin parc. Băusem Pepsi ceva mai devreme *din doze* şi au rămas pe acolo. Mai aveam o sticlă de Cola de 2.50 aproape plină şi eu... ce să fac... "IRINAA, ADU PÂLNIA!"... am pus suc în doze ca să luăm cu noi XD
Ne.am plimbat prin parc... Ce frumoss :X Şi cald... lacul îngheţat era minunat. Ce aş mai fi sărit în el! Dar nu am făcut.o. Am mers într.un loc foarte drăguţ unde am fost şi astă.vară cu Rux, Iri şi Vero şi unde mi.ar plăcea să ieşim la iarbă verde *vă zic, din nou, să nu vă gândiţi la iarbă DIN AIA*. Apoi *pentru că mai era puţin timp* am mers în City Mall, ne.am luat câte ceva, ne.am mai uitat prin vitrine *manechinele sunt superbe... Le.au îmbrăcat special de V Day... Dantelă neagră şi roşie, LOVELY! :x*, am dus.o pe Iri la staţie şi... surpriză... Îl vedem pe Nicolas :)) *fost coleg dintr.a şaptea... idiot rău... nu.l voi ierta pentru distrugerea fostei mele gume de şters de la Otaku!*.
Pleacăă Iri, ne întoarcem în City, nu după mult plec şi eu iar fetele rămân la Cărtureşti... Cam atât pe azi...
Saiko te iubeşte!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu