Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 22 februarie 2011

I feel so damn good!


...but I dunno why...
Dar cui îi pasă de motiv? *că mie sigur nu* Important e că sunt într.o stare foarte bună, asta cam de ieri dimineaţă iar lucrurile bune s.au ţinut *şi mai mult ca sigur se vor ţine* lanţ :x
Azi e ziua lu tata şi a lu bunicu *dacă mă întrebaţi pe mine, e puţin ironic dar asta e...*. Happy B.dayy! :x *niciunul din ei nu citeşte oricum blogul dar nah...*
Ieri am avut inspecţie la română. A ieşit chiar foarte bine! *inspectoarea ne.a lăudat şi în faţa doamnei director!* A auzit şi profesoara de istorie şi ne.a lăudat :x Şi a avut şi motive, azi am fost suspect de cuminţi!
Azi am făcut poze... Multe poze! Mi.am terminat şi bateria şi resursele. Dar a meritat:x :))
O să pun şi ceva poze *eu le pun pe FB dar nu toţi le pot vedea*.
Eu şi Adiina, feţe de bebe *favorita Adiinei*, eu Adiina şi Erdal *este invers, dar tot îmi place :D*, YOGA PE BANCĂĂ!!! *ignoraţi mizeria din bancăă :3* şi gaşca de nebuni :x
Azi a fost, deci, o zi trăznită... PERFECTĂ! :X
Acum... dau pozele pe mess şi beau Cola :x Nu am mai băut de ceva timp... v.am zis eu că îmi merge bine? Şi încă cum :x Am realizat acum 5 minute că trebuia să.mi fac pictura pentru mâine... Las.o baltă, o scot eu la capăt până la urmă. Ori sunt pozitivă ori nu mai sunt, nu? :P
Postarea asta va fi destul de scurtă pentru că nu.mi amintesc chiar tot ce am de povestit :( Sunt grăbită.... *deşi nu am unde...*
Continuaţi să citiţi! See yaaa :x

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu