Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

joi, 24 februarie 2011

Azii....

...m.am simţit destul de rău. Pe lângă începutul de răceală *IARR?!* m.am chinuit şi cu o febră musculară. Azi a venit să ne viziteze Edii... Cine e Edi? Ei bine Edi pot spune că este un... prieten? Da. Prieten. Nu, nu de.al meu, ci al Adinei, Anei etc... şi bineînţeles că, fiind şi eu pe acolo, şi al meu.
A stat la desen, muzică şi apoi pe holuri săracul băiat. E din Cernavodă. A plecat azi şii a venit să ne viziteze. Cââât am putut să râd! :))
La desen nu m.am mai simţit aşa de bine de muult. Morărescu n.a comentat nimic! M.am mirat destul de tare... progreseeez! :x
La latină m.a ascultat. Deşi am lipsit ora trecută şi am luat puţin caietul Veronicăi în pauză, m.a ascultat şi am luat 10 :x Bineînţeles că profa nu a putut să nu se laude cu super-clasa ei, 8 D, cu toţi inteligenţii ei mai ales că aproape toţi vor să rămână la noi în liceu *jumate la arhitectură, jumate la grafică* şi majoritatea au mediile peste 9. Bravo lor! Cred că suntem 4 *MAXIM* de la desen care putem rămâne deci ei intră la sigur... Trebuie să intru şi eu!

Mă gândeam azi... ştiţi... eu sunt o persoană optimistă. Chiar foarte! Chiar dacă nu par, sunt! Se spune că trebuie să îţi împlineşti o dorinţă ce pare imposibilă pentru a crede cu adevărat. Mă întristez când văd că persoanele din jurul meu vor să creadă şi nu pot sau se dau bătute sau mai ştiu eu ce... Nu mai spun de cei ce spun că nu merge... Dar totuşi... Irina a zis că ea va începe să gândească pozitiv când va vedea că mi se îndeplineşte DORINŢA. That big and fluffy one :)) Chestia e că majoritatea persoanelor cu care vorbesc despre asta îmi dau dreptate, zic că vor face aşa şi trebuie să intervină ceva să le demoralizeze. De.asta e bine că am ceva grame de nebunie! E destul de greu să crezi în ceva indiferent de situaţie *când ceva nu merge bine e foarte uşor să te dai bătut/ă şi apoi regreţi mai mult...* iar mie mi.a luat ceva "perfecţionarea" *nu am ajuns la perfecţiune, lol...*
Oameni buni, Saiko zice, voi faceţi: Gândiţi pozitiv!

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu