Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 13 iulie 2010

Ca sa ma descarc...

Desi nu o sa intelegeti prea multe... Sunt nervoasa! *nu "am nervi!"*
Putea sa imi zica de la inceput.... mi`a promis ca o sa ramanem prietene... sunt sigura ca daca ne vedeam mai des aflam... si poate nu isi mai facea atatea "griji"... da.... eu sunt aia rea! Eu rad de toata lumea si critit pe cine prind, nu? Bine... Am ramas cu Rux si Iri se pare : Si cum cu Iri ma vad cine stie cand... A mai ramas numai Rux care, cine stie ce o sa aflu ca a mai facut fara sa stiu : *prostii... de la cine sa aflu daca nu mai e decat ea?!*
Ma simt tradata si punct!


P.S.: Chiar atat de rea par si critic chiar atat de des? :

Daca se simte cineva sa nu se supere... mi`a aratat o chestie importanta...

2 comentarii pana acum :):

Alba ca Zap@da spunea...

deci my dear....da,tu de multe ori critici ceea ce nu-ti place fara sa te gandesti ca poate jignesti persoana respectiva.sj eu fac asta uneori,stiu,dar tu razi de ceea ce face,iar camy s-a gandit ca tie nu o sa-ti placa blogul ei pentru ca nu e genul tau si vei rade de tema lui,iar pentru ea conteaza parerea ta mult si nu a vrut sa razi,s-ar fi simtit prost...''tradata'' nu e cuv potrivit,tu uneori,nu stii sa accepti actiunile altora(pentru ca de asta e vorba) si razi...si inca ceva,daca iti suntem prietene,nu inseamna ca trebuie sa-ti spunem tot(si ma refer la mn)...crede-ma si camy gandeste la fel,iar tu cred ca ar trebui sa accepti si ceea ce nu-ti place la prieteni si sa nu mai faci misto...

Alexandra spunea...

m0nik tu critici mereu ceea ce nu`ti place si asta e naspa la tine mai controleaza`te si pana la urama fiecare are secrete....deci nu trebuie sa fi asa de suparata nu s`a rupt cerul in doua si tu esti o parte iar cammy cealalta !!!!

Trimiteți un comentariu