Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

miercuri, 30 iunie 2010

Ma apuc de handmade!...


...odata ce am sa comand cele necesare ;)) E Oficial! MySpace Acum am si acordul mamei MySpace Deci nu stiu cand comand :-?? Oricum, ma axez pe FIMO si, pe DULCIURI!!! MySpace Cupcakes, Donuts, Lemons, Oranges, Cakes, Candies and much more MySpace Si ca sa nu am doua blog`uri de care sa`mi fie greu sa am grija simultan, am sa imi postez creatiile pe acest blog MySpace

Acestea fiind spuse, cred ca am cam terminat momentan
MySpace



P.S.: ENJOY!: :x:x:x
MySpace




3 comentarii pana acum :):

Anonim spunea...

Poate o sa si vinzi cine stie:-??

Saiko Chan spunea...

I hope so :o3

Alba ca Zap@da spunea...

''Ma apuc de handbal!''...chiorii citesc altfel...nu-i asa monica?...si app,sa nu iti mananci creatiile ca tie iti cam place dulcele..mult...

Trimiteți un comentariu