Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

luni, 2 ianuarie 2012

In tren.

Da, am plecat intr-o "mica plimbare" cu mama si sora-mea la Ploiesti. Acolo ne avem stabilite rudele, adica matusa, unchiul, vara-miu si... cam atat :)).
Nu am mai scris de ceva timp, stiu, dar sincera sa fiu singura postare pe care chiar o terminasem nu s-a salvat si lenea din mine m-a trimis la culcare fara a apuca sa o rescriu. Intre timp, totusi, la cererea unei prietene am facut o noua postare pe blogul meu de handmade: Http://stuff-made-by-hand.blogspot.com
Acum sunt in vagon cu inca vreo 5 persoane dintre care o doamna care pentru o scurta perioada a crezut ca mama e sora mea...
Tata a fost destul de dragut incat sa imi incarce cartela, asa ca acum am destul net pentru zilele urmatoare. Vreau sa scriu cat mai mult pentru ca stiu prea bine ca imi pierd din idei. Ajungem in gara la Ploiesti pe la 21:20, dupa o stationare de 25 de minute la Bucuresti. Stiu sigur ca ma asteapta zile... antrenante alaturi de hiperactivul meu var :)) si abia astept! Cred ca o sa fie frumos pentru mama sa isi revada sora, trebuie sa fie greu pentru ea sa o aiba atata timp departe...
Ah! M-am vopsit :D ma rog, bretonul si ceva suvite pe langa, dar tot e ceva. Am ales un rosi-visiniu foarte dragut pentru ca sunt obsedata de culoarea asta ^^ si imi aduce noroc! De asta am purtat in seara anului noi o fundita rosie primita cadou de la Iri si ca sa nu spuneti ca nu e asa, a doua zi am mancat din placinta facuta de tata care avea un banut norocos in ea. Cum eu sunt mai pretentioasa, am mancat o singura bucatica si tocmai pe cea cu moneda! ^^
Cam atat... momentan :p

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu