Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

B-o-r-e-d.

Singurul motiv pentru care am venit azi in oras a fost acela de a-mi lua tempera&co de la Pictor, prilej de a-mi cheltui banii pe care ii tineam bine si pe care mi-au promis ai mei ca ii primesc inapoi. Am fost foarte fericita cand m-a sunat Irina sa imi spuna sa iesim prin oras. Eu, neavand altceva de facut pana pe la 3 jumate, m-am bucurat destul de tare, mai ales ca dup-aia mi-a spus ca au repetitie de la 2.
Dar nu putea fi chiar asa frumos... Repetitia s-a mutat la 3 si, ca intotdeauna, pe Irina nu o mai lasa sa se vada cu mine si a anulat. :)
Si acum astept sa termine ai mei munca. Nici macar nu stau prea comod, plus ca ma plictisesc si nu am cu cine vorbi. Asta e. Alte ore pierdute aiurea...

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu