Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 13 decembrie 2011

Day off.

După binecunoscuta mea răceală mi s-a tras şi ziua asta liberă. După ce că abia am dormit noaptea asta, mai am şi gâtul umflat plus nasul înfundat. Chestia nasoală e că sunt cam forever alone având în vedere că toată lumea e la şcoală/liceu şi eu sunt singurică pe acasă. Am văzut tot ce era nou pe 9Gag şi acum nu ştiu ce să fac (pe lângă faptul că postez). Cred că mă apuc de tema la română ca să ştiu că o am făcută şi după.. nu ştiu, aştept să intre Iri de la ora de info, dacă apucă, să mai vorbim... Ceva mai târziu or să intre şi colegii mei scumpi şi o să îi salut iar apoi... revin la faza de nefăcut nimic xD.
Acum ştiu şi ce să le iau Oanei şi lui Liviu de Crăciun, cadoul pentru Iri este gata, al lu' Cătă este în stadiul de aşteptare şi de restul nu m-am apucat.
Acum stau înfofolită bine şi ascult "Copiliţă fără minte" xD

Am cântat-o la Phoenix când au avut fetele concert cu trupa :D După ce a plecat o parte din lume m-am rugat cu Cătă de Liviu să cânte la chitară şi într-un final a acceptat. Cătă: "Hai, Monica... vino şi tu". Cum eu sunt foarte speriată de bombe, mi-a luat ceva până să urc. Mai venise un tip care cântase la concursul de karaoke şi a cântat cu Cătă, eu fiind, evident, vocea feminină xD
Când am coborât eu tremuram cel mai tare, dar nu mai spun de reacţia publicului când s-a anunţat melodia: "NUUU POT SĂ CREEED! SUNTEŢI NEBUUNI!" Şi toţi cei care mai rămăseseră au cântat cu noi :)).
Recent mi-am amintit de ea şi am început să o cânt vineri la ora de Istoria artei când profa plecase.
Cam atât. Tocmai mă gândeam să caut un anime, sau ceva la care să mă uit. Revin mai târziu dacă găsesc ceva interesant :)

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu