Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 16 august 2011

Nu "mă" sau "te" iubesc, "vă"...

Titlul postării poate fi puţin derutant. Este vorba despre faptul că am ajuns nu să mă iubesc pe mine, nu să îl iubesc pe el, ci să îi iubesc pe ei: el şi ele.
Am început din nou să simt cum este să te preocupe celălat mai mult decât tu însuţi, dar e diferit acum. Cum spunea şi ea: Simt că vreau să fac ceva şi nu pot...
Din ciclul "Pentru Ele", o postare mai mult pentru Cătă.
Nu ştiu ce m-a apucat, poate doar postul de pe blogul tău şi melodia m-au înmuiat mult prea tare dar nu-mi pasă, vreau să îţi spun tot ce am pe suflet. Vreau să te ajut, dacă aş putea, să te fac să uiţi de tot, să fiu lângă tine când te simţi singură şi să te iau în braţe, să fiu acolo când ai nevoie de mine, vreau să fii bine. Şi tu, şi Iri, pentru că şi pe ea o iubesc şi vreau să aibă parte de toată fericirea din lume.
Voi m-aţi făcut să nu mai fiu aşa orgolioasă, egoistă... Să mă gândesc şi la celălalt şi la sentimentele sale. Poate mi se pare mie că sufăr mai mult sau nu ştiu ce. Nu este aşa. Sau dacă este, nu contează pentru că acesta nu este un concurs. Dacă pot opri sau micşora durerea atunci asta trebuie să fac.
Mi-aş dori să avem o viaţă de film, unul cu happy-ending. Să ştim că orice ar fi, se va termina frumos şi vom fi fericite la sfârşit. Dar suntem oameni, într-o lume normală, unde nimic nu e sigur şi nu putem trăi decât cu speranţa că va fi bine... Şi tot vorbind de film, cine nu ar vrea un Edward? Cum ar suna: Am un iubit vampir!? Visăm noi, visăm, glumim, facem mişto dar nu facem decât să ascundem ce ne doare cu adevărat.
Poate sunt şi influenţată acum şi de aceea scriu postarea. Este o perioadă dificilă pentru unii dintre noi -fetelor, ştiţi despre cine vorbesc-. Aş vrea să pot să spun tot ce am în cap, dar nu iese chiar totul cum vreau. Ce era important am spus.

Trecând de toate astea, auzisem zilele trecute o melodie care mi-a trezit amintiri şi pe care voiam să o postez.


Îmi plăcea melodia, îmi place încă. Dar, ca de obicei, preiau melodiile altora şi devin obsedată de ele. Nu ştiu dacă e bine sau rău, aşa sunt eu.
Închei aici, byez.

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu