Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

marți, 19 iulie 2011

Sâmbătă, duminică şi luni.

Sâmbătă-
Am fost cu Iri şi Cătă la X Factor dar nu am reuşit să intrăm. Organizarea proastă- Cătă, care avea rezervare, nu apărea pe listă.
Am plecat la Tomis. Cătă, mândră că are cartelă nouă -Vodafone RULLEZ-, a constatat că nu avea baterie. Ajungem noi -călătorisem fără bilet! Cătă aflase din surse sigure că nu e controlul XD-, mâncăm ceva... apoi ce să facem? Hai în Diverta!
Luaseră ele cărţi -fotografie parcă (?)-... iar eu Kokeshi! XD -o carte japoneză pentru copii-. Stăm ce stăm, ieşim să ne mai plimbăm, probăm haine, alea alea... Ne întoarcem! La scările rulante dintre etajele doi şi trei -cele de la DOMO- fusese o problemă şi erau oprite -cine voia să urce trebuia să o facă la propriu-. Eu cu Cătă, ca două maniace ce suntem, ne apucăm să urcăm pe scările ce coborau =)) Deoarece nu prea umblă lumea în partea aceea de mall, nu am deranjat pe nimeni. Când am ajuns sus am crezut că mor! Nici nu mai puteam să mă ţin pe picioare :)) Am repetat figura după nu foarte mult timp.
Iri a plecat... Eu cu Cătă am rămas să ne plimbăm. Am făcut planuri, chestii...
Duminică-
Am fost la X Factor! -again- De data asta am cenit cu două ore mai devreme şi am intrat. Aici aveţi povestirea de pe Facebook:
P.S.: NEMO e Cătă

Ce au făcut NEMO şi Saiko la X FACTOR!

Bineînţeles, cele două nu puteau lipsi de la un asemenea eveniment unde era toată lumea bună.:> S-au dus ele la 9 dimineaţa la Casa de Cultură... Nu mai erau locuri! Însă ni s-a sugerat să mergem la o altă intrare unde ne-a lăsat înăuntru şi ghici! Mai mult de juma de sală goală :))

Ne aşezăm noi subtil lângă uşă, în primul rând din al doilea "set" de rânduri. Toată lumea trecea prin faţa noastră, inclusiv juriul :)) Fiind aproape de ieşire, unde erau paznicii, auzeam tot ce se vorbea, cine făcea ce, etc. :>

În spatele nostru, surpriză! Ţigănuşul ăla mici care bagă Constanţa în boală XD -nu i-am reţinut numele-. Entertainmer-ul zice "Avem nevoie de concurent!", ăla cu mâna pe sus. Îl alege iar noi "NUU!". După câteva numere, gardienii reuşesc să îl dea afară :)).

Unul din cei mai tari a fost un moşulică frumos, la costum, alb! XD Cântă el ce cântă, e trimis acasă. La sfârşit, dă elmâna cu Morar, mai dă şi cu Adrian apoi dă să îi pupe mâna Paulei. -se citeşte "Pola" :>-. Când, cade şi el puţin între scenă şi masa juriului, se şifonează dar încheie frumos. El era ok:))

După ceva vreme vine o fată frumuşică. Eu cu Nemo:

N.: Vai ce păr!

S.: Vai ce ţinută!

N.: Vai ce mers!

S.: Nu o chema-o Diana?

"Numele meu e Diana"

Să murim! :)) Cu ceva timp înainte prevăzusem că moşu o să cadă. Coincidenţa cu blonda nu mi se pare extraordinară -o fi din cauza numelui (să nu se interpreteze greşit, am motive să cred asta dar, bineînţeles, sunt şi excepţii... care confirmă regula! XD)-. Bineînţeles că la D(a)iana mă refeream numai la Diana Munteanu, atât!

Cel mai tare şi unforgettable! VIOREL!

Oh da, niciodată nu am mai fost extaziată să aud un Mambo No 5 ca azi XD. Toată sala dansa, până şi eu cu Nemo -să vezi că ne-o da la TV XD-. După toată nebunia, a început să-i cânte Paulei. Oooo da XD.

Aş mai fi stat să văd ce şi cum dar chiar nu s-a putut. Ah, şi femeia care cânta muzică grecească -manele bâlbâite- a fost drăguţă =))

Ca întotdeauna, NEMO ştie :>


Ne-am distrat! :))

Luni-

Am fost cu Iri, Cătă, Răzvan şi Alex în parc să cânte. Au fost absolut geniali mai ales că Răzvan şi-a luat nu mini-amplificator, ceea ce a făcut chitara să sune genial! Mi-am luat tubul cu desene după mine să îi mai arăt Cătălinei din desene. Cum Alex nu avea cum să aducă după el tobele, a împrumutat tubul meu să bată în el O_O. Eh, nu au fost prea multe.


P.S.: Deja facem planuri pentru diverse "plimbări": Cumpărături pentru şcoală, Niji... XD


Cam atât. See ya! :D

0 comentarii pana acum :):

Trimiteți un comentariu